Zoals de titel al zegt ik heb problemen met World of Warcraft (WoW)
Nu heb ik vorige maand een nieuwe pc gehaald hier bij azerty (op videokaart na) en de videokaart kreeg ik dus vorige week.
Ik door het dolle heen en moest dan ook gelijk wow spelen en kijken hoe het liep, eerste gezicht alles perfect todat opeens mijn scherm vast liep en ik daarna werdt uit gekicked met een error. Ik heb de hele week eigenlijk alleen maar herinstallaties van zowel WoW als windows gedaan maar krijg nog steeds deze error (132).
Nu heb ik op gezocht op de site van WoW wat dit betekent en die vertellen dat de error 132 een algemene error is maar die te maken heeft met het Ram geheugen en CPU ik quote:
Nu wil ik graag weten of jullie voor mij een manier weten om te achterhalen wat het probleem nu veroorzaakt of dat iemand het zelfde heeft mee gemaakt en mij kan vertellen wat te doen.
ALvast bedankt
Nu heb ik vorige maand een nieuwe pc gehaald hier bij azerty (op videokaart na) en de videokaart kreeg ik dus vorige week.
Ik door het dolle heen en moest dan ook gelijk wow spelen en kijken hoe het liep, eerste gezicht alles perfect todat opeens mijn scherm vast liep en ik daarna werdt uit gekicked met een error. Ik heb de hele week eigenlijk alleen maar herinstallaties van zowel WoW als windows gedaan maar krijg nog steeds deze error (132).
Nu heb ik op gezocht op de site van WoW wat dit betekent en die vertellen dat de error 132 een algemene error is maar die te maken heeft met het Ram geheugen en CPU ik quote:
Zoals je hier kan lezen het is meestal het geheugen wat het hem doet, nu omdat ik een compleet nieuw systeem heb en dus eigenlijk nooit kan weten wat het is die dit veroorzaakt (als je bijvoorbeeld alleen een nieuwe cpu had genomen en het dan ging doen was de link snel gelegt.)Memory Could Not Be Read/Written
This 132 error is the most common, and unfortunately the most ambiguous in its description.
ERROR #132 (0x85100084) Fatal Exception
Program: C:\Program Files\World of Warcraft\WoW.exe
Exception: 0xC0000005 (ACCESS_VIOLATION) at 001B:0040C5B5
The instruction at "0x0040C5B5" referenced memory at "0x00000004".
The memory could not be "written/read"
Note: The above example may be different to the error you are getting.
The most basic explanation for this is that an error occurred while accessing data that caused the software (World of Warcraft) to be unable to continue functioning correctly. While the most common cause can indeed be system memory (RAM) related, it certainly does not imply that all occurrences of this issue are.
Nu wil ik graag weten of jullie voor mij een manier weten om te achterhalen wat het probleem nu veroorzaakt of dat iemand het zelfde heeft mee gemaakt en mij kan vertellen wat te doen.
ALvast bedankt