Toon posts:

X-Fi Fatality Cdrom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben hem dus kwijt en vond die tools die je erbij kreeg wel handig..
wie heeft deze cdrom die bij de kaart kwam liggen en zou hem mij willen sturen (ftp/andere opties)
ik hoop dat er iemand zo vriendelijk is met deze mooie paasdagen..

Ps: modje ik neem aan dat ik dit mag vragen aangezien de software alleen werkt op deze kaart en je er dus niks aan heb als je de kaart niet hebt...anders verneem ik het graag.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 20:18:
Ik ben hem dus kwijt en vond die tools die je erbij kreeg wel handig..
wie heeft deze cdrom die bij de kaart kwam liggen en zou hem mij willen sturen (ftp/andere opties)
ik hoop dat er iemand zo vriendelijk is met deze mooie paasdagen..

Ps: modje ik neem aan dat ik dit mag vragen aangezien de software alleen werkt op deze kaart en je er dus niks aan heb als je de kaart niet hebt...anders verneem ik het graag.
Ik heb hier ook al eens om een Audigy 2 ZS CDROM gevraagd, en kreeg toen de melding dat het niet mocht, en dat je voor een 5€ oid een nieuwe CD bij Creative kan bestellen.

Zo staat ook hier:
AV FAQ; Veelgestelde vragen
creative
Voor creative drivers zijn alleen updates beschikbaar, deze kan je vinden op http://nl.europe.creative.com/support/. Daar staan ook handleidingen en veelgestelde vragen over deze kaarten. Als je complete driversets zoekt, heb je een probleem. Creative wil deze niet meer via het net ter download aanbieden, een antwoord van creative over dit probleem:

creative:
Het klopt inderdaad dat er geen originele drivers op de website zijn. Alle klanten moeten het volledige softwarepakket ontvangen hebben bij hun produkt. Zo niet kunnen ze gratis van ons de CD krijgen. Als ze de CD bijv. kwijt zijn kunnen ze die bijna gratis (E1.82) bij onze Online winkel kopen. (www.europe.creative.com). Vanwege licenties is het niet mogelijk de software door uw Forum te laten downloaden.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:54
Ik heb hem eventueel wel, maar als ik jou was zou ik even Creative vriendelijk aankijken i.v.m. eventueel copyright. Vraag hen eerst eens of ze hem evt. op kunnen sturen (tegen kleine vergoeding bijv.) of dat je hem zo mag kopieren.

Verwijderd

Topicstarter
Mista virus... heb je even toegevoegd op me msn...

en FnF tnx voor je mooie reactie....
mag dus niet helemaal....
dan trek ik bij deze mijn vraag in en is het einde verhaal hier wat betreft deze vraag....

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 21:10 ]