Toon posts:

hehe wat heb ik mazzel met me case hx 08 !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik had vanmiddag leuk wat druk knopjes gesoldeerd en in eens pats ! 2 draaidjes tegen elkaar .... dus systeem uit ik denk huh hoe kan da :) 10 x drukken op power button :) huh shit effe koekeloeren in voeding ik denk oh zal wel zekering kapot zijn ik naar plaatselijke electronica Boerin :) en die zijden maybe voeding kapot of mainboard en je zekering is nog goed :( ik heb net de boel een maandje draaien ik dus huilend naar huis kom ik thuis druk ik alle kabels eruit en de zekering er weer in nogmaals op de power button en verrek hij draaid weer ! ik blij !

je zou je main board er maar door slopen ! had ook net nieuwe kast dus ik ben blij !1

:) ik ga denk soldeeer cursesje volgen :)

Verwijderd

Slotje :r

Verwijderd

Sorry hoor.... maar dit vind ik dus echt niet interessant hoor......

Oh ja, weet je wat ik vanmidaag heb meegemaakt???? Ik heb een heel dubbeltje op straat gevonden!!!!!! WOW!!!

Boejuhhhhhhhh
Slotje :r
Kijk, dat bedoelde ik dus....

Verwijderd

Ach dan is hij zijn verhaal ook ff kwijt... Hele opluchting als alles het weer doet :)

Verwijderd

Hehe.....Lekker belangrijk |:(

Verwijderd

Topicstarter
hehe lama's

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 11:33

Servowire

prutser:~#

Ach wat maakt het uit
laat hem toch

Hij is gewoon blij :)

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

Nooit gehoord van je termische en electrische bescherming in je voeding?
Komt vaak voor hier...deze beveiliging is wel makkelijk voor als je aan het prutsen bent ;)
Maar voor de rest :r

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:25

Wimo.

Shake and Bake!

Hou toch eens op met dat slotjes gezeik..

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 11:33

Servowire

prutser:~#

slotje hier, slotje daar! :) ;)

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

je hebt geluk gehad!
maar is het niet eeb beetje stupid om te gaan solderen als je systeem aanstaat????

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-08 17:54

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

is vrij normaal hoor, kortsluiting, poef uit, ff de stekker eruit, 15sec wachten stekker er weer in, en draaien maar, geen enkele probleem, zelfde verhaal met overbelasting, maar daar moet je wel wat aan laten natuurlijk
Pagina: 1