Het is een beetje een lange topictitel maar is wel precies wat er bij mij altijd weer gebeurt.
Ik heb 2 computers op elkaar met een crossed cable.
Ik stel het in met de wizzard en de boel is verder zichtbaar in de verkenner zodat ik internet kan delen en wat bestandjes heen en weer kan sturen.
Het probleem is alleen dat ik altijd na een tijdje (een paar weken ofzo) de gast computer maar niet zichtbaar krijg in de verkenner.
De internet verbinding blijft wel werken
Op de gastcomputer zie ik mijzelf wel.
Al veel geprobeerd firewall instellingen , antivirus instellingen.etc
Maar het enige wat altijd helpt is de wizzard netwerk uitvoeren daarna naar de gast computer de netwerkdiskette uitvoeren en alles is weer zichtbaar voor een weekje of zo .
Iemand misschien?
Thx
Ik heb 2 computers op elkaar met een crossed cable.
Ik stel het in met de wizzard en de boel is verder zichtbaar in de verkenner zodat ik internet kan delen en wat bestandjes heen en weer kan sturen.
Het probleem is alleen dat ik altijd na een tijdje (een paar weken ofzo) de gast computer maar niet zichtbaar krijg in de verkenner.
De internet verbinding blijft wel werken
Op de gastcomputer zie ik mijzelf wel.
Al veel geprobeerd firewall instellingen , antivirus instellingen.etc
Maar het enige wat altijd helpt is de wizzard netwerk uitvoeren daarna naar de gast computer de netwerkdiskette uitvoeren en alles is weer zichtbaar voor een weekje of zo .
Iemand misschien?
Thx
[ Voor 0% gewijzigd door MatMich op 17-04-2006 18:54 . Reden: topictitel spelfout herstellen ]