Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Omdat ik geen grote k750i topic zie staan maar ik maar even een klein nieuw topic.

Het gaat om het volgnde heb een k750i via marktplaats gekocht maar na een maand gebruikt te hebben doet de joystick helemaal niks meer..
Schoon laten maken door iemand nu gaat die weer omhoog en naar rechts.

Wie weet waar ik de joystick kan laten maken voor een mooi bedrag (garantie is weg)

Ik hoor het wel!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 9

Het schijnt overigens dat je hem kan 'repareren' met een tandenstoker. Vuil verwijderen dus. :)

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:09

Just_I

What did you just say?

En toch is ie er wel ;) . Dat met die joystick is wel een bekend probleem, heb ik zelf ook last van bij mijn k700i, maar na een tijdje doet ie het meestal wel weer. Maar volgens mij heeft het iets te maken met stof dat onder de joystick komt.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Verwijderd

Topicstarter
Just_I schreef op maandag 17 april 2006 @ 18:42:

En toch is ie er wel ;) . Dat met die joystick is wel een bekend probleem, heb ik zelf ook last van bij mijn k700i, maar na een tijdje doet ie het meestal wel weer. Maar volgens mij heeft het iets te maken met stof dat onder de joystick komt.
Ooo toch een deel niet gezien stommm :)
Hopelijk mag deze nog blijven bestaan..

Het vuil is er al onderuit gehaald door iemand maar kan iemand mij zo vertellen hoe het moet? Probeer ik het zelf nog ee nkeer

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Deze vraag kan gerust in het centrale topic. Met de search had je hem ook makkelijk kunnen vinden.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.