Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

UMTS, een must-have?

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
Momenteel ben ik opzoek naar een nieuw toestel. Het hoofdzakelijke doel is om e-mail te kunnen ontvangen. Heb je hier UMTS voor nodig, of kan dit net zo goed met GSM?

Verder wil ik weten of je hiervoor (bij Orange) van een aparte dienst gebruik moet maken en of je dit uit je bundel betaalt of niet.

B.v.d.

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Ik zou eens in de HTC topics gaan kijken, denk dat die wel voldoen aan je eisen qua email verkeer.
m.b.t. Umts vs Gprs (om het zo maar ff als voorbeeld te stellen).
Kun je net zo goed emailen met GPRS het gaat iets een stuk langzamer (ongeveer max. 40 kb/sec bij t-mobile) 30 kb/sec bij Orange. UMTS kan 350 kb/s halen ofzo.

Je kunt via de poort hack van orange "onbeperkt" internetten (zo lang het nog duurt) via Orange World. Je betaald de 6 eu uit de bundel dus ipv 32,50 heb je nog ... uhhh ff rekenen 26,50 :)

kijk ook ff in dit topic:
[rml][ GPRS] Orange World[/rml]

En dus de overige HTC topics

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Het ontvangen van e-mail kan ook met GPRS. Hiervoor heb je van Orange de Orange World bundel (wordt afgetrokken van je belbundel). Over UMTS beschikt Orange (nog) niet.

Ik krijg echter niet de indruk dat je zelf erg veel moeite gedaan hebt. Met Google had je toch ook wel wat meer informatie kunnen verzamelen. Op de site van Orange staat ook het een en ander, desnoods had je even de helpdesk kunnen bellen.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.