TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A
Ik zou eens in de HTC topics gaan kijken, denk dat die wel voldoen aan je eisen qua email verkeer.
m.b.t. Umts vs Gprs (om het zo maar ff als voorbeeld te stellen).
Kun je net zo goed emailen met GPRS het gaat iets een stuk langzamer (ongeveer max. 40 kb/sec bij t-mobile) 30 kb/sec bij Orange. UMTS kan 350 kb/s halen ofzo.
Je kunt via de poort hack van orange "onbeperkt" internetten (zo lang het nog duurt) via Orange World. Je betaald de 6 eu uit de bundel dus ipv 32,50 heb je nog ... uhhh ff rekenen 26,50
kijk ook ff in dit topic:
[rml][ GPRS] Orange World[/rml]
En dus de overige HTC topics
m.b.t. Umts vs Gprs (om het zo maar ff als voorbeeld te stellen).
Kun je net zo goed emailen met GPRS het gaat iets een stuk langzamer (ongeveer max. 40 kb/sec bij t-mobile) 30 kb/sec bij Orange. UMTS kan 350 kb/s halen ofzo.
Je kunt via de poort hack van orange "onbeperkt" internetten (zo lang het nog duurt) via Orange World. Je betaald de 6 eu uit de bundel dus ipv 32,50 heb je nog ... uhhh ff rekenen 26,50
kijk ook ff in dit topic:
[rml][ GPRS] Orange World[/rml]
En dus de overige HTC topics
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Het ontvangen van e-mail kan ook met GPRS. Hiervoor heb je van Orange de Orange World bundel (wordt afgetrokken van je belbundel). Over UMTS beschikt Orange (nog) niet.
Ik krijg echter niet de indruk dat je zelf erg veel moeite gedaan hebt. Met Google had je toch ook wel wat meer informatie kunnen verzamelen. Op de site van Orange staat ook het een en ander, desnoods had je even de helpdesk kunnen bellen.
Ik krijg echter niet de indruk dat je zelf erg veel moeite gedaan hebt. Met Google had je toch ook wel wat meer informatie kunnen verzamelen. Op de site van Orange staat ook het een en ander, desnoods had je even de helpdesk kunnen bellen.
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Dit topic is gesloten.
![]()