Toon posts:

Jullie meningen maar eens een keer.......

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om (weer) een nieuwe pc samen te stellen.... en een beetje een clockable..<-- jaha mooi woord :P , ik dacht ongeveer aan deze configuratie:

- Abit KT7 (a)
- Duron 700 ¿
- 128 mb pc 133
- 20 gig
- Geforce 2mx
- GlobalWin Fop 38 :7

Mag ongeveer F 2000,- kosten.., is dit een goed idee of is er iemand die dit absoluut niks vind, zeg het me, dan kan ik daar zonodig op inspelen. Btw Abit KT7 staat eigenlijk zo goed als vast.... dat vond ik zulke mooie bordjes :P

Verwijderd

Mjah is wel leuk.

Verwijderd

Topicstarter
Mjah????

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 15:37

Dreamer

Foutje

ziet er mooi uit misschien een wat grotere hd (ik heb ook een 20gb en zit nu toch al een end vol met muziek en dergelijke)

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar hebk ook over zitten denken , maar daar heb ik eerst geen geld voor, en als ik Abit + ata 100 koop dan kank er gemakkelijk later een schijfje bijzetten.

Verwijderd

Jah is leuk systeempje. Wel overclocken die duron >:)

Verwijderd

k hb ook alvast een Abit KT7-RAID, strax nog een Duron..... grrrr!!!

ben online op http://danpy.camarades.com
[24/01/01 18.36u!!]

• Dreamer
  • Laatst online: 22-08 15:37

Dreamer

Foutje

ik heb zelf een

abit kt7 RAID
20,4gb maxtor 100ata
en een 800 t'bird :)

erg tevreden mee zit alleen te denken aan overklokken en dan moet ik toch echt iets beter gaan koelen :(

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Verwijderd

Topicstarter
HEHEHE......natuurlijk overclokken........
700@ ?????? we shall see........

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die me trouwens toch een andere proc aanraad?

Verwijderd

een Athlon 8))

Verwijderd

Topicstarter
LOL.........

• Xtuv
  • Laatst online: 13:44
Raar dat niemand het zegt, maar neem die KT7a!!!!! dan kun je lekker met een hoge busspeed draaien (rond de 133/150mhz!) dat scheelt ontzettend veel in games als Q3!
De rest ziet er wel netjes uit, ik zou een hercules GF2mx halen die zijn ook nog lekker klokbaar.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm......... Abit KT7a he, kank ook es proberen natuulijk.......

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

Op woensdag 24 januari 2001 19:56 schreef SuKiR het volgende:
Iemand die me trouwens toch een andere proc aanraad?
Ja, de Duron 600, is beter overclockbaar. Je ziet ze wel eens boven de 1100Mhz, kan je met de 700 Duron wel vergeten.

Verder zou ik dus zeker de KT7 A nemen, als je de topics moet geloven, kan je hier veel beter je FSB mee mannipuleren. Voor de rest moet je dan natuurlijk wel goed CAS2 geheugen hebben. En ik zou toch liever een GF2 plankje nemen :7

Ik heb verder niet zitten rekenen..

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

Verwijderd

Ja, de Duron 600, is beter overclockbaar. Je ziet ze wel eens boven de 1100Mhz, kan je met de 700 Duron wel vergeten.
Ehrm ik weet niet of je het ook over de duron 800 hebt, want de mijne loopt nu (paar uurtjes) stabiel op 1ghz op me abit kt7a op standaard voltage (1,6v)!!!! :):):)

Verwijderd

Topicstarter
NETJES :7

• HaaZ
  • Laatst online: 14:33

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

duron700 lijkt me prima... en ik zou idd. de kt7a nemen... verder lijkt me een uitstekend systeem...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 25 januari 2001 09:57 schreef HaaZie het volgende:
duron700 lijkt me prima... en ik zou idd. de kt7a nemen... verder lijkt me een uitstekend systeem...
Heej et heeft er verder gen reet mee te maken, maar waarom klok je je systeem niet verder?? :)~

Verwijderd

Uitstekende keus maar neem in ieder geval een Maxtor 7200RPM Ata 100 HD .. die zijn zwaar relaxt :D

Verwijderd

Topicstarter
Verder OC-en?
Wat bedoel je?
Pagina: 1