ik heb een probleem met mijn server. een aantal dagen geleden heb ik er een mailserver op geinstalleerd en sindsdien krijg ik een mailtje van mn server met daarin:
/bin/sh: line 1: /etc/webmin/bandwidth/rotate.pl: Onbekend bestand of map
webmin heb ik een tijdje gebruikt maar is alweer van mijn systeem afgehaald. ik kan verder ook niks terugvinden in mn crontab over deze opdracht
het pad wat hij aangeeft en het bestand bestaan niet meer(er staat niks meer van webmin op de pc)
ik krijg dit mailtje ongeveer elk uur en het begint irritant te worden. ik draai debian stable, 2.4 kernel en postfix als mailserver
ik heb hier op GoT gezocht en op google, maar niks gevonden wat me verder kon helpen. Het enige wat ik kon vinden was dat het misschien iets met de cache van samba te maken maar daar werd ik verder ook niet wijzer van.
ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen
/bin/sh: line 1: /etc/webmin/bandwidth/rotate.pl: Onbekend bestand of map
webmin heb ik een tijdje gebruikt maar is alweer van mijn systeem afgehaald. ik kan verder ook niks terugvinden in mn crontab over deze opdracht
ik krijg dit mailtje ongeveer elk uur en het begint irritant te worden. ik draai debian stable, 2.4 kernel en postfix als mailserver
ik heb hier op GoT gezocht en op google, maar niks gevonden wat me verder kon helpen. Het enige wat ik kon vinden was dat het misschien iets met de cache van samba te maken maar daar werd ik verder ook niet wijzer van.
ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen