Ik doe de opleiding Tourism and Evenemtmanagenemt en ik heb op school een vak SLP (studieloopbaanbegeiding). Nu moet ik daar nog best veel opdrachten van maken maar ik heb echt geen inspiratie meer. Ik zal eerst kort uitleggen wat voor opdrachten het moeten zijn. Je moet bijvoorbeeld een verslag schrijven over een land, iets organiseren , iets onderzoeken, noem maar op. Heb jij nog een goed idee of iets wat ik uit kan werken, of misschien heb je al iets uitgewerkt, post het maar! Ik ben je dan echt heel dankbaar!
Hoe weten wij wat je intresses zijn, wat je uberhaupt moet maken en of er ook bepaalde onderwerpen niet mogen? Wij gaan niet jouw huiswerk doen.
Wat je daar opnoemt is nogal algemeen. Kun je niet specifieker zijn?
Als dat de enige eisen zijn kan ik wel 1000 dingen verzinnen.
Ik heb ook niet gezegd dat iemand hier mijn huiswerk moet doen
Ik vraag alleen concrete ideeën op touristisch gebied die ik kan uitwerken, ik zit er nu namelijk helemaal doorheen!
IJsland
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Echte huiswerkvragen zijn op GoT in ieder geval not done en dit riekt toch teveel naar een echte huiswerkvraag. Daarbij zie ik de meerwaarde niet van het raadplegen van de GoT-userbase voor een brainwave die je zelf zou moeten kunnen uitvoeren.
Neem de rust om een onderwerp voor een opdracht te bedenken net zolang tot je voor alle opdrachten een voor jou interessante en uitvoerbare opdracht hebt. Succes ermee, voor WI is dit in ieder geval niet bedoeld.
Neem de rust om een onderwerp voor een opdracht te bedenken net zolang tot je voor alle opdrachten een voor jou interessante en uitvoerbare opdracht hebt. Succes ermee, voor WI is dit in ieder geval niet bedoeld.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()