Toon posts:

NFS: Most Wanted 2 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan NFS niet spelen omdat het speel heel vreemd draait. De framerate is goed, hoog zelfs, maar het spel gaat in schokken en de controls zijn super gevoelig. Ik wilde met FRAPS het probleem opnemen om te laten zien wat het was. Maar als ik bij FRAPS op record druk forced het NFS tot 30FPS, en dan draait het wel goed. Ik denk dus dat het spel problemen heeft met de fps die erg schommelt, maar wat kan ik er aan doen?
Met Vsync aan gaat het iets beter, maar nog steeds hikt het.

Ik heb een AMD X2 4200
Geforce 7800 GT - drivers 84.25 (beta drivers voor TES: Oblivion)
2gig ram

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Is er misschien een optie als Frame limiter in het spel?

En anders kun je nog oudere drivers proberen.

Goud is geen geld

• eigenwijsje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-09-2022
Het probleem in kwestie kun je reduceren door MostWanted op 1 core te draaien, omdat je een dualcore hebt ( die heb ik ook ) kun je het beste 1 core niet gebruiken voor mostwanted.

Trouwens van MostWanted 2 heb ik nog niet gehoord.....

Anders even zoekken met google naar een progje genaamd launcher, hierin kun je aangeven dat je maar 1 core wilt gebruiken voor het spel dat je spelen wilt.

Maar ook nodig is:

De drivers voor de dualcore van AMD zelf ( ook al zijn die ouder dan die van Microsoft je hebt ze gewoon nodig, en de dualcore hotfix van microsoft, via google vindt je alleen de engelse maar misschien kan iemand je hier verder helpen hoe de nederlandse te krijgen, ikzelf heb microsoft gemaild met mijn probleem en ze hebben mij toen die hotfix ter beschikking gesteld via een link met een code )

Hier werkt MW goed, maar schokt nog steeds een beetje, meestal met de tunnels, ik vermoed vanwege de sound maar daar is niets aan te doen, ook brengt EA geen verdere patches uit voor mostwanted, 't maar dat je het alvast weet. Meer info kun je ook zoekken op het forum van EA voor Mostwanted.

suc 6

Verwijderd

Topicstarter
oeps NFS most wanted en underground 2 een beetje door elkaar gehaald :)
Ik zal je tips even proberen, bedankt

Waar kan ik dat launcher programma vinden?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 17:46 ]

Verwijderd

http://www.google.be/sear...ore+cpu&btnG=Zoeken&meta=

google is je vriend ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 00:24 ]