MSN Messenger, Inloggen niet mogelijk

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-08 21:01
Hallo,

Sinds vanmiddag heb ik een probleem... Ik kan niet meer inloggen op mn MSN account. Ook duurt het intypen van mijn mail adre erg lang, zit een vertraging van ±3 sec tussen het aanslaan van de letter en het weergeven op het scherm. Ik grijg de volgende foutmelding: #80040154 Ook inloggen via webmessenger (webmessenger.msn.com) is niet meer mogelijk. Ik moet elke keer mijn gegevens opnieuw intypen.. E messenger (emessenger.net) heeft hetzelfde probleem. In 1e instantie dacht ik dat de server er misschien uit zou liggen. Maar naar wat zoekwerk op internet blijkt dat het probleem bij je eigen pc ligt?
(http://www.multidesk.be/artikels/bedankjes/171/
En de server draaien gewoon (http://messenger.msn.com/status.aspx) Nu heb ik meerdere bestanden via Regsvr32 proberen te "herinstalleren" maar dit heeft ook geen effect. Hebben jullie hier ook last van? Of enig idee wat ik er tegen kan doen? Heb ADSL van Planet, Msn 7.5 (7.0 heb ik ook geprobeerd, maar geeft een andere foutmelding)

Alvast hartelijk dank! :)

M'n broertje geeft aan hier sinds afgelopen dinsdag op zijn account in Windows ook al last van te hebben (terwijl ik nog de hele middag ben wezen msn'en tot net 16.00 uur ong.) Heel apart.. :X

[ Voor 19% gewijzigd door JeroenGans op 17-04-2006 17:21 . Reden: Toevoeging ]

Verwijderd

Ik heb er vanmiddag wel last van gehad maar net sinds n half uurtje ofsow weer up :)

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-07 21:32
Hier hebben ook 2 mensen er last van. Dus ik denk dat microsoft iets met de servers aan het doen is.

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 15:37
Het kan ook aan je provider liggen. Een paar weken geleden was er een bericht op mijn provider statuspagina dat er problemen waren met de msn diensten en toen kreeg ik ook die error. Ik zou gewoon even een dagje of 2 w8en (of eventeel je provider mailen of bellen). Als het dan niet werkt kan je mss eens nadenken te patchn en al die truukjes te gebruiken. Maar als het plotselling is gebeurt, zonder dat je iets speciaal ebt gedaan op je pc, zou het echt raar zijn als het probleem bij jou ligt.

• Wolf87
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:15
ik heb ook planet internet, en ik heb er ook problemen mee, via windows en linux. het probleem ligt dus waarschijnlijk bij de provider

Verwijderd

Windows messenger via Wanadoo werkt niet iig. (Zeg speciaal even mijn ISP er bij anders word het zo'n stom opsom topic.)

Er zal wel een storing of onderhoud zijn bij MS.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 17:25 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Zelfs met provider erbij is het niet echt zinvol om te noemen dat MSN het ook bij jou niet of wel doet. Laat zulke reacties vanaf nu achterwege.

Ik gok overigens dat er gewoon wat serverproblemen zijn bij MS of sommige providers en dat het niet client-gerelateerd is in dit geval. :) Je zou eventueel de site van je provider kunnen doorbladeren om te kijken of ze accuraat reageren en een bericht op hun site plaatsen waarin ze dit belichten, anders kan deze pagina ook nog wel uitkomst bieden mits het probleem bij MS ligt. :)

Signature

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:30
Natuurlijk is het wél zinvol om te vermelden of dat hij het bij jou wel of niet doet. Zo kom je er toch achter of je het probleem bij jezelf moet zoeken of dat er gewoon een algemene storing is?

Ik kom er bijvoorbeeld ook niet op, terwijl de msn pagina welke pasta vermeld zegt dat alles "up and running" is.

edit:
Bij mij werkt MSN alweer.

[ Voor 9% gewijzigd door Racemol op 17-04-2006 17:44 ]

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Problemen bij MS dus... ik @ versatel via kpn...

• JeroenGans
Hmm.. iemand al wel weten in te loggen via een Web messenger? Hmm.. lekker bezig bij MS, nouwja, dan maar paar dagen zonder msn, ben niet verslaafd 8)

E-messenger zegt dit:
There was a error trying to find your MSN session on the server. You were either disconnected or your session timed out!

Hebben jullie ook last van die response tijd met typen van username & wachtwoord?

[ Voor 47% gewijzigd door JeroenGans op 17-04-2006 17:56 ]

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-05 08:49
Hier @home internet, en idd het werkt nog steeds niet, terwijl bij status nog steeds "alle systemen draaien optimaal staat" :P laten we dat microsoft-lag noemen!

Nooooooooo! ik ben verslaafd! ik wil msn!

~ Mijn prog blog!

Verwijderd

JeroenGans schreef op maandag 17 april 2006 @ 17:51:
Hmm.. iemand al wel weten in te loggen via een Web messenger? Hmm.. lekker bezig bij MS, nouwja, dan maar paar dagen zonder msn, ben niet verslaafd 8)
Meestal duren storingen niet zo lang maar voor een verslaafde kan het een eeuwigheid zijn :P

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-08 16:32

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Ik zit hier in een rare situatie. Ik heb 2 msn accounts, eentje met een hotmail adres en eentje met m'n normale adres. M'n hotmail account werkt gewoon, terwijl die andere eerst onstabiel was, en nu helemaal weigerd. Lijkt wel alsof ms onderscheidt maakt... (het is al vaker voorgekomen dat m'n hotmail wel werkte en de andere niet).

Ik zit overigens in Singapore, dus ik denk niet dat het nuttig is om m'n provider te melden :p

ps
De storing duurt helemaal lang als je net met je vriendin zit te chatten die je al 3 maanden moet missen....

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• JeroenGans
deepbass909 schreef op maandag 17 april 2006 @ 17:59:
ps
De storing duurt helemaal lang als je net met je vriendin zit te chatten die je al 3 maanden moet missen....
offtopic:
Ik leef met je mee! Jeroen moet ook iemand nodig spreken.. :D

Maar hebben jullie last van die vertraging met typen? of ligt dat probleem alleen bij mij?

[ Voor 37% gewijzigd door JeroenGans op 17-04-2006 18:02 ]

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:17

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Hier ook. Al 2 uur plat :(. Ok, het is een gratis dienst, dus ik mag niet klagen, maar irritant is het wel.
Mijn password wordt wel gechecked, volgens een debugging, maar dan daarna gaat hij niet meer verder met authenticatie... :P

Afwachten waneer dit weer werkt. Mijn andere 3 MSN-accounts werken wel....

[ Voor 31% gewijzigd door AW_Bos op 17-04-2006 18:09 ]

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

• JeroenGans
offtopic:
Pomme & Kelly? Haha, schoolgenoten van me.. ken je ze? ook Walterboscher?

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:17

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

offtopic:
Ik ben ze niet persoonlijk, maar je KAN toch niet de hype om ze niet gemist hebben :P

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

hm, volgens de log is msn de gehele dag online geweest. deze staat trouwens al online sinds de pc 1 maand geleden is geherstart.

FF in het kort: MSN wérkt gewoon hier. totaal geen problemen, ook vanmiddag niet.
ISP: @(sl)home BB'tje

[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 17-04-2006 18:23 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Goed, deze gaat toch dicht. Het netwerk heeft problemen, daar kunnen wij verder op GoT niets aan doen, en het hele tijd opsommen van 'Hier met $provider werkt het wel / niet!!1' is ook redelijk zinloos. Daarnaast zou dit eerder in Internetproviders en Hosting thuismoeten horen, maar daar staat het ook al in de policy uitgelegd dat ze het niet willen hebben. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.