Toon posts:

Goede kwaliteit plastic hoesjes

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik goeie cdr dvdr hoesjes kopen? En dan niet die goedkopen troep bij de Free Record Shop maar gewoon 100 kwalitatief goeie plastic hoesjes die je kunt stapelen.
Vaak glijden ze dan van elkaar af als het geen goeie zijn.

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-02 22:08

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Hema/V&D/Blokker :?

Beetje nutteloos dit IMHO :X

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-02 10:10
Zet ze in een bakje dan vallen ze niet meer om ;)

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-01 15:55
zelf al wat gezocht? dan had je vast wel een aantal (web) winkels gevonden.

If I can't fix it, it ain't broken.

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik gebruik zelf "DJ sleeves" in een koffer:

Afbeeldingslocatie: http://www.djsleeve.nl/gg_26.jpg

Goede kwaliteit en makkelijk bladeren ;)

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Verwijderd

Ik heb ook van die slechte hoesjes, als je er dan 6 in een keer beetpakt (en dus tegenelkaar aandrukt), dan schieten ze inderdaad allekanten op. Ik heb ze besteld bij www.opus.nl, en daar zijn ook duurdere prijsklassen te krijgen, ik neem dan maar aan dat deze beter zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 17:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 17:25:
Ik heb ook van die slechte hoesjes, als je er dan 6 in een keer beetpakt (en dus tegenelkaar aandrukt), dan schieten ze inderdaad allekanten op. Ik heb ze besteld bij www.opus.nl, en daar zijn ook duurdere prijsklassen te krijgen, ik neem dan maar aan dat deze beter zijn.
grappig, ik heb exact dezelfde bij opus besteld! doe ik dus nooit meer !
en het lullige is , ik heb nog 50 oude die ik 5 jaar geleden bij opus had besteld, die waren prima.
Kun je 40 van op elkaar zetten en in een hand vasthouden. Die nieuwe hoesjes zijn veel te glad van buiten!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Heeft niks met hardware te maken.

In plaats van om dit topic te verplaatsen naar Stuffis Generalis, waar het eigenlijk zou moeten horen, doe ik dit topic dicht. De topicstarter heeft er namelijk nog geen toegang toe.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.