Toon posts:

iTunes loopt vast

Pagina: 1
Acties:
  • 823 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas een complete herinstallatie van windows gedaan dus gelijk van alle software op mijn computer. Lekker alles opgeruimd dus.

Ook iTunes installeerde ik opnieuw, het werkte goed, maar na het een paar keer gebruikt te hebben wilde ik het weer opstarten, maar toen kwam er opeens een foutmelding (jeweetwel met "rapport verzenden"). Ik heb geen idee wat ik gedaan heb waardoor dit zou kunnen komen, misschien dat iTunes nog met iets bezig was terwijl ik het de vorige keer afsloot ofzo, dus ik heb het volgende gedaan:
iTunes geuninstalleerd, geinstalleerd, geuninstalleerd, Service Pack 2 geinstalleerd, iTunes weer geinstalleerd, geuninstalleerd, iTunes op D:\ geinstalleerd. Op geen enkel moment in de net beschreven procedure deed iTunes het en kreeg ik de foutmelding.

Uninstalleren helpt niet dus blijkbaar blijft hij nog ergens onthouden dat iTunes het niet moet doen. En kan ik misschien bij die foutmelding ergens zien wat precies het probleem is?

Wat kan ik nog doen?? Ik kan iTunes niet missen vanwege de podcasts en mijn muziek!!
Alvast Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm jammer dat niemand het weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-10 21:17

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Ik mis één stap die je niet hebt uitgevoerd.
Verwijder iTunes en verwijder ook de map C:\Documents and Settings\<je username>\Local Settings\Application Data\Apple Computer\iTunes
(let op, deze map is hidden)

Hier worden je instellingen bewaard en het kan zijn dat deze corrupt is. Dit bestand blijft staan ook al verwijder je iTunes.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

SA > APL

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 15:41:... maar toen kwam er opeens een foutmelding (jeweetwel met "rapport verzenden").
Nee, dat weet ik niet. Wees eens wat specifieker. Zegt de foutmelding iets over waar de fout zit, of waar hij door veroorzaakt is? Wat zeggen je logboeken?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OkselFris schreef op donderdag 20 april 2006 @ 20:48:
Ik mis één stap die je niet hebt uitgevoerd.
Verwijder iTunes en verwijder ook de map C:\Documents and Settings\<je username>\Local Settings\Application Data\Apple Computer\iTunes
(let op, deze map is hidden)

Hier worden je instellingen bewaard en het kan zijn dat deze corrupt is. Dit bestand blijft staan ook al verwijder je iTunes.
Ik heb nu het volgende geprobeerd:
- iTunes gedeinstalleerd
- Gezocht naar bestanden en mappen met de naam, inclusief systeemmappen en verborgen bestanden.
- De volgende mappen verwijderd:
C:\Documents and Settings\Jeroen\Local Settings\Temp\iTunes normalization
C:\Documents and Settings\Jeroen\Application Data\Apple Computer\iTunes
C:\Documents and Settings\Jeroen\Local Settings\Application Data\Apple Computer\iTunes
- iTunes bestanden in de volgende verwijderd:
C:\WINDOWS\Prefetch
C:\WINDOWS\Downloaded Installations
- Het register doorzocht naar iTunes, en dingen die me veilig leken om te verwijderen verwijderd.
- iTunes weer geinstalleerd.

Nog steeds komt nu dezelfde foutmelding.
breinonline schreef op donderdag 20 april 2006 @ 21:27:
[...]

Nee, dat weet ik niet. Wees eens wat specifieker. Zegt de foutmelding iets over waar de fout zit, of waar hij door veroorzaakt is? Wat zeggen je logboeken?
Nee de foutmelding zegt niet veel, alleen:

U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.
Als u meer informatie wilt over deze fout, klikt u hier

Dus ik klik daar, komt dit:

Handtekening van fout
AppName: itunes.exe
AppVer: 6.0.4.2
ModName: unknown
ModVer: 0.0.0.0
Offset: 00008700
Als u de technische gegevens van het foutenrapport wilt bekijken klikt u op: klikt u hier

Als ik daar klik krijg ik een ellendig lange reeks met getallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-10 15:30

Krizzie

Progressive Music \o/

Ik weet dat het topic al een tijdje oud is, maar ik heb dus hetzelfde probleem. :X

Itunes van de Ipod cd doet het niet, Itunes downloaden van de Apple site doet het ook niet.

Ik heb dezelfde stappen ondernomen als J3rom3 maar blijf ook die error krijgen.

-Register alles verwijderd wat met itunes te maken had.
-via zoeken alles verwijderd.

Maar het heeft geen nut. :X

Steeds een fout in Itunes.exe, zelfs als je Itunes uninstalleerd (via software) krijg ik op het einde de fout melding.

Edit: Na echt alles weg te hebben gegooid (incl quicktime) doet hij het weer. :) Sorry voor de topic schop. }:O

[ Voor 12% gewijzigd door Krizzie op 24-07-2006 14:13 ]

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikske
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-08 15:34
Snorry dat ik dit topic weer omhoog schop, maar ik heb een soortgelijk probleem:
- Windows geinstalleerd incl. updates
- iTunes nieuwste versie geinstalleerd
- iTunes start niet
- Opnieuw installeren (zoals hierboven beschreven) heeft niet gewerkt.

Het betreffende systeem:
Win XP SP2 helemaal up-to-date
AMD athlon 700 Mhz
Asus ATi A9250 AGP videokaart
768 mb geheugen

Heeft iemand een zelfde ervaring of een eventuele oplossing voor dit probleem?
Alvast hartelijk bedankt!!

Windows Rapportje:
AppName: itunes.exe
AppVer: 7.2.0.34
ModName: itunes.exe
ModVer: 7.2.0.34
Offset: 00a33ac0

[ Voor 6% gewijzigd door Rikske op 05-06-2007 00:20 ]

Pagina: 1