Worldonline e-mail adressen vervallen?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.770 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Topicstarter
Enige tijd geleden belde een vriend mij op dat zijn e-mail niet meer werkte. Hij belt nog in (ja die zijn er) en gebruikt soms zijn e-mail. Met de nadruk op SOMS.

Ik ben toen internet op gedoken en vond bij tiscali zakelijk dat de oude pop.wordonline.nl niet meer werkte en dat dit tiscali moest worden. En jawel, bij hem thuis ingesteld en het werkte. (raar dat dit niet bij de "normale" tiscali stond).

Nu belde hij weer op dat hij weer problemen had met inbellen en e-mail. Nu gok ik dat ook hier het hele worldonline gebeuren is beeindigd. Maar ik kan er niets van terug vinden op het net. Niet bij Tiscali, niet via Google en zeker zelfs niet hier.

Is hier iemand die er iets over weet?? Het kan natuurlijk zijn dat hij dit al maanden (jaren?) geleden als mail bericht ontvangen heeft, maar daar dus niets mee gedaan heeft. De vorige keer kon ik niets in zijn mailbox vinden in elk geval. Dus elke info is welkom.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Jij gokt dat internetproviders gewoon e-mail accounts wegflikkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Tim2005 schreef op maandag 17 april 2006 @ 18:46:
Jij gokt dat internetproviders gewoon e-mail accounts wegflikkeren?
Aan die reactie heeft ie wat ;)

@TS: die vriend betaalt toch ergens aan? Ik zou zeggen; laat hem dan is bellen naar het bedrijf en leg daar de vraag voor. Het zijn in ieder geval geen spoken die dat account hosten neem ik aan. :) Succes.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-04 20:28
Worldonline is nu Tiscali, je zou ze eens kunnen bellen.

Wat ik me voor kan stellen is dat je kon overstappen en zo een adres kon behouden. Of dat dan voorlopig was of voor altijd is maar de vraag natuurlijk. Kan mij best voorstellen dat je ooit een mail/brief hebt gekregen waarin stond dat het na een periode X zou ophouden te bestaan de adressen.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-04 00:53

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

WorldOnline heeft jaren terug gewoon de info doorgegeven per mail om je accounts opnieuw in te stellen bij Tiscali,...waarschijnlijk heeft die vriend van je dat niet gedaan.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:31
(een deel van) onze bedrijfsemail komt ook nog binnen op een @worldonline.nl-adres, voor zover ik weet krijgen we daar nog altijd mail op binnen, via pop3.worldonline.nl

Telnetten naar poort 110 op pop3.worldonline.nl werkt ook gewoon (al krijg je inderdaad wel de melding dat je op een server van Tiscali zit). Ook krijgen we 1x per jaar oid een pdfje met iets wat op een factuur lijkt en afaik wordt er ook nog geld afgeschreven, dus de hele handel aan hun kant werkt nog gewoon.

Ik ben dus bang dat het probleem bij die vriend van je zit en niet bij WOL/Tiscali :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Topicstarter
Yep... bleek een dailer te zijn die de boel ver&*&kt had. Daar ging het in fout.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Pagina: 1