With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Aan die reactie heeft ie watTim2005 schreef op maandag 17 april 2006 @ 18:46:
Jij gokt dat internetproviders gewoon e-mail accounts wegflikkeren?
@TS: die vriend betaalt toch ergens aan? Ik zou zeggen; laat hem dan is bellen naar het bedrijf en leg daar de vraag voor. Het zijn in ieder geval geen spoken die dat account hosten neem ik aan.
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Worldonline is nu Tiscali, je zou ze eens kunnen bellen.
Wat ik me voor kan stellen is dat je kon overstappen en zo een adres kon behouden. Of dat dan voorlopig was of voor altijd is maar de vraag natuurlijk. Kan mij best voorstellen dat je ooit een mail/brief hebt gekregen waarin stond dat het na een periode X zou ophouden te bestaan de adressen.
Wat ik me voor kan stellen is dat je kon overstappen en zo een adres kon behouden. Of dat dan voorlopig was of voor altijd is maar de vraag natuurlijk. Kan mij best voorstellen dat je ooit een mail/brief hebt gekregen waarin stond dat het na een periode X zou ophouden te bestaan de adressen.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
WorldOnline heeft jaren terug gewoon de info doorgegeven per mail om je accounts opnieuw in te stellen bij Tiscali,...waarschijnlijk heeft die vriend van je dat niet gedaan.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
(een deel van) onze bedrijfsemail komt ook nog binnen op een @worldonline.nl-adres, voor zover ik weet krijgen we daar nog altijd mail op binnen, via pop3.worldonline.nl
Telnetten naar poort 110 op pop3.worldonline.nl werkt ook gewoon (al krijg je inderdaad wel de melding dat je op een server van Tiscali zit). Ook krijgen we 1x per jaar oid een pdfje met iets wat op een factuur lijkt en afaik wordt er ook nog geld afgeschreven, dus de hele handel aan hun kant werkt nog gewoon.
Ik ben dus bang dat het probleem bij die vriend van je zit en niet bij WOL/Tiscali
Telnetten naar poort 110 op pop3.worldonline.nl werkt ook gewoon (al krijg je inderdaad wel de melding dat je op een server van Tiscali zit). Ook krijgen we 1x per jaar oid een pdfje met iets wat op een factuur lijkt en afaik wordt er ook nog geld afgeschreven, dus de hele handel aan hun kant werkt nog gewoon.
Ik ben dus bang dat het probleem bij die vriend van je zit en niet bij WOL/Tiscali
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Yep... bleek een dailer te zijn die de boel ver&*&kt had. Daar ging het in fout.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Pagina: 1