Toon posts:

Oververhit?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje, nadat ik 10min WoW speel valt men scherm ineens uit :s dit heb ik nog gehad maar toen was mijn kabel vd videokaart niet goed aangesloten maar nu wel :(

Men lampje wordt oranje (dit wil zeggen dat het scherm uit is) en men scherm wordt zwart en de pc reboot zichzelf maar het scherm blijft zwart. Als ik na dat het scherm zwart valt zelf de pc reboot werkt alles terug.

Bij andere (zwaardere) games heb ik online & offline geen problemen (BF2).

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 15:19:
Vraagje, nadat ik 10min WoW speel valt men scherm ineens uit :s dit heb ik nog gehad maar toen was mijn kabel vd videokaart niet goed aangesloten maar nu wel :(

Men lampje wordt oranje (dit wil zeggen dat het scherm uit is) en men scherm wordt zwart en de pc reboot zichzelf maar het scherm blijft zwart. Als ik na dat het scherm zwart valt zelf de pc reboot werkt alles terug.

Bij andere (zwaardere) games heb ik online & offline geen problemen (BF2).
Je PC reboot, maar ook weer niet :? Dan is het ook geen reboot :)

Dit kan heel erg veel oorzaken hebben, post eens wat specs e.d. Het kan ook iets met je voeding zijn namelijk. Anders check je direct na het rebooten je temps in je bios, hieruit kun je nog wel iets aflezen. Of tijdens het gamen terug naar Windows en dan je temps checken.

Verwijderd

Topicstarter
eneuh hoe moet dat allemaal ik ben nou eenmaal een echte nOOb in dit soort dingen :s

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 16:29:
eneuh hoe moet dat allemaal ik ben nou eenmaal een echte nOOb in dit soort dingen :s
Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door :)
of neem een kijkje op www.beginnersweb.nl ofzo als tweakers.net te hoog gegrepen is voor je.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 16:29:
De FAQ's hier even doorlezen... De topics met een blauw I-tje ervoor:

Complete Systemen & Laptops

:)

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-02 15:59
Geen WoW meer spelen :>

Verwijderd

offtopic:
Wat heeft hij nou weer aan zo'n post??? Helemaal niets :X Zeg dan niets :(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 16:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand het aub iets beter uitleggen want ik zie nergens staan hoe je in BIOS moet komen :s

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 16:42:
Kan iemand het aub iets beter uitleggen want ik zie nergens staan hoe je in BIOS moet komen :s
Ja, zo werkt het hier niet he... Kijk even in de handleiding van je moederbord, meestal moet je del of f1 ingedrukt houden tijdens het booten (=opstarten).

Het gaat niet werken als we alles stap voor stap moeten uitleggen, beginnersweb is dan denk ik de betere plek voor jou :)

Welkom op GoT nog trouwens ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 16:49 ]

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:26

BHQ

Is dat nou alles wat je naast bullshit in andere topics in hebt te brengen? Post dan niet, je haalt zo lekker het niveau omlaag.

Anyway, heb je al getest met een andere monitor of een PCI videokaartje? of een WoW reinstall? of een drivertje dat dwars zit? etc.

[ Voor 9% gewijzigd door BHQ op 17-04-2006 17:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een AGP monitor en een ander beeldscherm denk ik niet want BF2 ed werkt hier prima , en WoW reinstall denk ik neit want het gaat pas na 10 min verkeerd

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Neem even de FAQs door zoals al eerder is voorgesteld, dit is echt wel te vinden hier op GoT. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.