Toon posts:

LG GSA-4167RB werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
M`n LG dvd double layer brander van 3 maanden oud, werkt niet meer.
In ieder geval, ik kan niet de firmware installeren. Met behulp van de bijgeleverde firmware updater werkt het eauk niet. Ik heb LG eauk gebeld, die callcenter agent wist het niet. Ik zou hem dan moeten omruilen/opsturen maar ik kan het altijd nog even nagaan wat er mis is.

Hij download de firmware wel, maar installeren blijkt een preaubleem te zijn. Tijdens het installeren van de firmware breekt hij em af en zegt dat hij em niet kon installeren. Gisteren lukte het wel (althans ging hij tot 50% en toen zei die dat het goed was) maar toen ging ie de pc opnieuw starten en kwam ik niet meer in Windows... Dus moest ik systeemherstel in veilige meaudus doen. Maar nu kan ik helemaal geen nieuwe updates doen omdat hij dus die vorige had geinstalleerd. Opnieuw die updater installeren, gedaan. Opnieuw die brander aansluiter en in apparaatbeheer verwijderen en opnieuw erin zetten, gedaan. Op de servicesite van LG gekeken, gedaan alleen lag er op 1 of andere manier telkens uit en kon ik die drivers niet downloaden. Manual gechekt, gedaan.

Dus wie weet waar het aan ligt?