Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

wireless lukt niet met netgear router en qtek9100/ spv3000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een netgear wireless router, staat op g eb b, WPA-PSK security en natuurlijk een paswoord met letters en 1 cijfer (samen 10 tekens). nu ziet mn spv3000 de router wel en zegt dat netwerk beschikbaar is maar zegt niet dat ie verbonden is: instellingen:
maakt verbinding met internet,
netwerksleutel Verificatie: wpa-psk en gegevenscodering: tkip.
netwerksleutel ingevoerd, dan ok, proberen te laten verbinden maar niet werken hoor
kom er maar niet uit. zelfs update uitgevoerd voor netwerken met g.

ligt het nu aan mij of mis ik een instelling?

alvast thanx voor hulp,
richard

alle beveiliging op mn router uitgezet, en zegt wel op spv dat ie beschikbaar is maar verbinden? ho maar

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 14:23 ]

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-10 00:49
Heb je een soft reset gedaan na het installeren van die .cab file?
Je kunt het netwerk even zonder security draaien en kijken of het dan wel werkt, en dan steeds een stapje uitbouwen. En wat als je je router op b-only zet? Is er misschien een firmware update voor je router? Een iets rigoureuzere aanpak is een nieuwe imate of qtek rom flashen.

aangepast na edit van adser

[ Voor 23% gewijzigd door Jerome! op 17-04-2006 14:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
updat reeds uitgevoerd van orange, ook al op b only gezet met beveiliging zelfs uit
zou s kunnen kijken voor een firmwareupdat van de router maar denk dat het toch aan die spv ligt
update ook gedaan, nog niks, helaasss

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 15:10 ]

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-10 00:49
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 14:36:
updat reeds uitgevoerd van orange, ook al op b only gezet met beveiliging zelfs uit
zou s kunnen kijken voor een firmwareupdat van de router maar denk dat het toch aan die spv ligt
update ook gedaan, nog niks, helaasss
Als hij het op andere netwerken ook niet doet zou ik toch even de Orange shop binnenwandelen.