Toon posts:

Philips TV geeft rood beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 1.822 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb laatst van de buren een Philips Smartline breedbeeld tv gekregen, top natuurlijk! Het type is 28pw96 OB/01 en ik denk dat de tv ongeveer 10 jaar oud is.

Nu heb ik het volgende probleem. Na halve dag tv kijken begint het beeld steeds roder te worden en uiteindelijk zit over het hele beeld een rode waas. Als ik de stroom er vanaf haal en ff op de standby knop ram en de stroom er weer op dan kan ik weer een halve dag goed kijken.

Het is dus erg verveld dat ik mijn tv elke dag moet "reanimeren". Weet iemand of dit probleem is op te lossen en zo ja hoe(en wat het eventueel gaat kosten)?

Alvast bedankt :)

Verwijderd

In je TV zitten 3 of 4 verschilllende kleuren, daarbij hoort ook rood...
Dus in jou geval zou de rode kleur feller zijn of de 2 of 3 andere kleuren minder licht geven..
Ik denk dat dit wel te repareren valt maar ik denk niet dat je het zelf kan doen..

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 13:22

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Uhm, is dat een van de eerste breedbeeld tv`s?

Die hadden dat probleem wel vaker dacht ik, dan moest er zo`n moduyle vervangen worden... wat het precies was weet ik echter niet meer.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-02 20:42

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, dat is een gevalletje "hij is stuk". Wat je kan doen: TV reperateur bellen. Die mensen zijn daar voor en kunnen je een goede schatting geven van de kosten. Een topic hier heeft echt geen zin...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.