Toon posts:

Ervaringen met Benq dvd-rw

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik bijna niks kan terug vinden bij search over de Benq dvd-rw (let op -rw)
Ben ik benieuwd wat jullie ervaringen ermee zijn.

Ik wist zelf nog niet dat ze ook dvd-r(w)/dvd+r(w) verkochten
En ik heb ze ook pas bij 1 webwinkel terug gevonden, maar daar zijn erg goed geprijst.

Dus wat ik al eerder zei, wat zijn jullie ervaringen met het merk Benq (het liefst met dvd-rw's)

Verwijderd

Ik heb hier een paar schijfjes van Benq, deze werken goed.. Maar meestal koop ik gewoon een goed merk zoals Philips ofzo...

of Traxdata, (heheh nee grapje!!)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 14:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 14:21:
Ik heb hier een paar schijfjes van Benq, deze werken goed.. Maar meestal koop ik gewoon een goed merk zoals Philips ofzo...

of Traxdata, (heheh nee grapje!!)
Dus je zegt dat Benq geen goed merk is ;)
Ja ik doe dat ook liever, maar als ik 50 van Benq zou kopen en 50 van een willekeurig goed merk zit er minimaal 25 euro verschil in aan kosten.

Dus is dat het waard?

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-02 08:56
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 14:21:
Hmm, wat is een goed merk??? Ik denk dat Benq niet voor Philips onderdoet. Ik koop liever een BENQ DVDRW-schrijver als een Philips (aagezien ze toch hetzelfde zijn). Ik denk dat er qua schijfjes dan ook weinig verschil in zal zitten.

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Een goed merk is Verbatim. maar het hangt ook van je type brander af of die er goed mee werkt. Als je brander de snelheid ondersteunt zijn de 6x DVD-RW van Verbatim op dit moment het beste dat je kunt krijgen. Even online zoeken, daar zijn ze niet echt duur.
Ervan uitgaan dat schijfjes van een bepaald merk net zo goed zijn als branders van dat merk, leidt meestal tot teleurstelling. BenQ maakt de schijfjes trouwens niet zelf, maar plakt er zijn label op, en Philips verkoopt ook diverse soorten schijfjes die door andere fabrieken gemaakt zijn. Sommige zijn goed, andere heel matig.

Verwijderd

Topicstarter
redelijk weinig ervaringen, want er wordt alleen maar aangeraden voor een "goed" merk
maar eigen ervaringen met Benq dvd-r(w)'s was tot nu toe eentje.

Maar toch bedankt voor tips, maar ik hoop toch op meer ervaringen

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:14

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Leuk die schijfjes maar je moet vooral op de mediacode letten. Had goede ervaringen met Philips, wilde weer een voorraad kopen en bleek dat ze een andere (lees mindere) kwaliteit media code hadden. Ieder merk lijkt zo meerder toeleveranciers te hebben en wisselt de kwaliteit enorm.

Als ik schrijfbare DVD's koop bestel ik bij een toko die de mediacode aangeeft en kan ik oa. bij CDfreaks de code controleren op kwaliteit..

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Verwijderd

Topicstarter
Sinclair schreef op maandag 17 april 2006 @ 21:18:
Leuk die schijfjes maar je moet vooral op de mediacode letten. Had goede ervaringen met Philips, wilde weer een voorraad kopen en bleek dat ze een andere (lees mindere) kwaliteit media code hadden. Ieder merk lijkt zo meerder toeleveranciers te hebben en wisselt de kwaliteit enorm.

Als ik schrijfbare DVD's koop bestel ik bij een toko die de mediacode aangeeft en kan ik oa. bij CDfreaks de code controleren op kwaliteit..
Ik was ook van plan de Benq's bij CDfreaks aan te schaffen
Kan je vertellen welke mediacode deugen en welke niet
Pagina: 1