soms lijnen en onleesbare stukken in beeld

Pagina: 1
Acties:

• kless
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-08-2025

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

Topicstarter
amd2500+ @ 198X11
a7n8x-E delux
2X 512mb geil value ram 2-3-3-5
9800 pro @ XT bios maar ietsjes lager geklockt, zm 80d-hp + fan zit er op (hoger/lager clocken effect blijft zelfde)
2X 80 gig hdd seagate (1 sata 1 pata)
dvd speler en een dvd brander zitten er er
en 400 watt voeding van fortron.
19'' crt medion jaartje of 4 oud

windows XP pro sp2
ati catalyst 6.3

het probleem is dat bij (vaak de eerste paar keer) opstarten de letterjes niet helemaal deugen. dat in bios vreemde kleurtjes bij zitten en rare tekens en er 4 mooie banen in mn scherm zitten als ik in dekstop kom van windows XP en de icoontjes zijn onleebaar tot ik er overheen schuif maar dat lukt niet altijd.na een paarkeer rebooten is het weer normaal.
Dit is pas since ik terug ben van een lanparty, dus alle kabels en onderdelen even gecheckt of ze nog netjes op plek en vast zitten.

is iemand die me kan vertellen waar het van komt? of waar ik de oorzaak moet zoeken

http://www.adf-hq.nl

• ikman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-11-2025
kijk je vga eens na of de koeler er goed op zit.

heb ook zo iets gehad omdat de koeler niet goed contact maakte met de core, maar dan hem je het probleem de hele tijd.

dus na een paar keer rebooten is alles weer oke mm vreemd, is windows een beetje vuil geworden.
al drivers opnieuw geinstalleerd.

je bent op een lan geweest, virusje gevat

[ Voor 52% gewijzigd door ikman op 17-04-2006 15:14 ]

• kless

kless

Topicstarter
ikman schreef op maandag 17 april 2006 @ 13:36:
kijk je vga eens na of de koeler er goed op zit.

heb ook zo iets gehad omdat de koeler niet goed contact maakte met de core, maar dat hem je het probleem de hele tijd.

dus na een paar keer rebooten is alles weer oke mm vreemd, is windows een beetje vuil geworden.
al drivers opnieuw geinstalleerd.
het zou idd kunnen dat de cooler niet meer helemaal lekker er op zit. maar hij wordt nog wel lekker warm enzo
mn windows is best wel schoon.
drivers er opnieuw op zetten kan ik idd nog wel even doen. maar denk toch dat het iets is met videokaart danwel z'n koeling.

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik had dat ook, ik heb een nieuwe gekregen. (RMA)

** BTW, dit hoort niet in DHO **

• kless

kless

Topicstarter
FiXeR.nl schreef op maandag 17 april 2006 @ 16:20:
Ik had dat ook, ik heb een nieuwe gekregen. (RMA)

** BTW, dit hoort niet in DHO **
euh deze is te oud(2 jaar) voor RMA en is biosmodded en andere cooling op dus rma... denk het niet ;)

mareuh waar hoort dit toppic dan wel thuis?

hij doet het nu wel weer gewoon hoor, en heeft vandaag al een paar reboots overleefd, hij had alleen vanochtend vroeg wat streepjes tot 4X reboot.

lijkt haast welalsof ie eerst WARM moet worden voor hij wat gaat doen 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door kless op 17-04-2006 22:33 ]

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-05 16:54
Dit heeft niks met overclocken te maken (tenminste, dat kan ik er niet uit opmaken).
Hoort dus gewoon thuis in PMG

DOC => PMG.

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
lijkt me alleszins ene probleem emt je grafische kaart of mobo.
probeer een keer met een andere kaart :) Werkt het dan wel, is je kaartje stuk, werkt het niet (naar behoren), is je mobo (of althans een deel ervan ;) )kapoetsch!

En zet ook ff alles opnieuw default, om fouten door je eigen gepruts uit te sluiten ;)
Pagina: 1