Al maandenlang heb ik een desktop die 3 verschillende webcams in de wereld laat zien. Niet streaming, gewoon de JPG's die online staan, en die worden alleen ververst bij een F5, of rechtermuisknop en dan refresh. Sinds ik netsupport manager heb geinstalleerd, is deze desktop verdwenen en ook de de-installatie van netsupport heeft em niet teruggebracht. Ik heb het forum vannacht flink doorgelezen maar geen vergelijkbare situatie kunnen vinden, wel 1 register key, deze verwijderd en reboot, zonder effect, (local user, etc etc etc onder explorer.)
Verder heb ik TweakUI gedowned en installed, hier het vinkje bij allow web content on desktop weggehaald (stond al aan dus) en vinkje weer teruggezet, maar wederom zonder effect.
Voor zover mij bekend staat in de standaard instellingen van beeldscherm, desktop, web etc ook alles goed.
De specs :
AMD Athlon XP 3200
1024 MB GEIL ram
ATI 9600
Windows XP pro met SP2 en alle updates
Ik werk zonder "achtergondplaatje", maar als ik nu een plaatje instel, dan werkt dat wel gewoon
edit : ik heb netsupport opnieuw installed, alle settings nagelopen maar geen succes, weer de-installed, toen PCI GDIhooks in mn apparaatbeheer verwijderd, hing onder mn beeldschermadapters, reboot, geen effect, regcleaner eroverheen, geen effect, systeemherstel heeft ineens maar 1 restorepunt, van gisteren, dus dat heeft ook geen zin
Verder heb ik TweakUI gedowned en installed, hier het vinkje bij allow web content on desktop weggehaald (stond al aan dus) en vinkje weer teruggezet, maar wederom zonder effect.
Voor zover mij bekend staat in de standaard instellingen van beeldscherm, desktop, web etc ook alles goed.
De specs :
AMD Athlon XP 3200
1024 MB GEIL ram
ATI 9600
Windows XP pro met SP2 en alle updates
Ik werk zonder "achtergondplaatje", maar als ik nu een plaatje instel, dan werkt dat wel gewoon
edit : ik heb netsupport opnieuw installed, alle settings nagelopen maar geen succes, weer de-installed, toen PCI GDIhooks in mn apparaatbeheer verwijderd, hing onder mn beeldschermadapters, reboot, geen effect, regcleaner eroverheen, geen effect, systeemherstel heeft ineens maar 1 restorepunt, van gisteren, dus dat heeft ook geen zin
[ Voor 15% gewijzigd door MMMMMM op 17-04-2006 13:49 ]