Bestanden herstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 392 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Morrigun99
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-04-2023
Het is de bedoeling dat ik bij iemand op z'n pc tekst bestanden herstel die enige tijd geleden gewist zijn.
Ik heb PC Inspector File recovery geïnstalleerd, maar ik kom hier niet echt wijs uit.

Wat raden jullie me aan te doen?

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-08 20:24
zoek eens op het forum naar file recovery

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

• Morrigun99
Doe ik. (y)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:55
De faq eens te lezen ;)

Daar staat een stuk in over data terughalen enz, met verwijzingen naar diverse programma's.

OM FAQ / Beleid

Zelf gebruik ik meestal GetDataBack.

enne, als bestanden gewist zijn en dan andere software INSTALLEREN, da's t meest domme wat je dan kan doen, je maakt de kans alleen maar groter dat je t gewiste ECHT overschrijft met nieuwe data. (en dan kun je t dus niet meer terughalen).

HDD uit de pc halen en via een andere PC verder recoveren!

[ Voor 44% gewijzigd door DJSmiley op 17-04-2006 12:51 ]

• Morrigun99
Nou ik heb het geprobeerd, maar de betreffende bestanden helaas niet gevonden. De eigenaar van de pc zei wel dat hij het bestand onlangs nog uitgeprint heeft.

Bestaat er een mogelijkheid om de printgeschiedenis van de printer te achterhalen?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:40

Outerspace

Admin General Chat
Morrigun99 schreef op maandag 17 april 2006 @ 13:43:
Nou ik heb het geprobeerd, maar de betreffende bestanden helaas niet gevonden. De eigenaar van de pc zei wel dat hij het bestand onlangs nog uitgeprint heeft.

Bestaat er een mogelijkheid om de printgeschiedenis van de printer te achterhalen?
houd je er ook rekening mee dat de NTFS versie geen FAT bestanden herkend en vise versa

Als het een word document is kan het nog ergens in de temp files staan:
D:\Documents and Settings\(Insert Naam)\Local Settings\Application Data\Microsoft
of ergens elders in D:\Documents and Settings\(insert naam)\

Wauw, een sig!

Pagina: 1