[XP Pro] [Outlook Express] Contactpersonen/Account wijzigen?

Pagina: 1
Acties:

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-07 06:20

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Topicstarter
Hey,

Ik vroeg me af of er een mogelijkheid was om in Outlook Express de zaak zo in te stellen dat Contactpersonen van een bepaalde account niet meteen in je contactpersonenlijst worden opgenomen.

Normaal gebeurt dat namelijk wel.
(Vreemd genoeg niet bij sommige spam emails maar dat is maar goed ook :P).

BvD voor enige info.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Van een bepaalde account, of gewoon sowieso? Als je nooit wilt dat er contactpersonen toegevoegd worden aan je address book is dat gewoon een optie in OE als ik het me goed herinner :)

Windows Operating Systems >> Officesuites en -software

• Da_maniaC

Da_maniaC

Topicstarter
elevator schreef op maandag 17 april 2006 @ 20:05:
Van een bepaalde account, of gewoon sowieso? Als je nooit wilt dat er contactpersonen toegevoegd worden aan je address book is dat gewoon een optie in OE als ik het me goed herinner :)
Ik bedoel van één bepaalde account idd.
Ik dacht laat ik expres bij Windows Operating Systems posten.. het ging tenslotte om OE niet om MS Outlook. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Da_maniaC op 17-04-2006 23:41 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Je doelt op het automatisch toevoegen bij beantwoorden?
dat is afaik idd een globale instelling en dus niet per account instelbaar. De enige workaround die ik ken zou zijn het account onder een aparte identiteit hangen.
[...] Hiernaast richten we ons op losse officeapplicaties; hierbinnen vallen de volgende typen applicaties:

* Mailclients
Officesuites en -software - Beleid lezen ;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• Da_maniaC

Da_maniaC

Topicstarter
Hmm, ik bedoel gewoon iets heel simpels eigenlijk... :P

Ik heb 4 email accounts.

Ik wil 1 daarvan eigenlijk zo instellen dat alle mails die ik op die account binnenkrijg niet aan mijn contactpersonenlijst worden toegevoegd, snappie? :)

• Lustucru
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Nee. Snappie niet.

Bij mijn weten kan er mail binnen komen in OE wat er wil, de afzender wordt never nooit aan je contactpersonen toegevoegd, totdat je de replyknop hanteert en dan nog alleen als je het desbetreffende vinkje hebt aangezet. Dat vinkje is aan/uit voor alle emailaccounts, maar wel instelbaar per identiteit.

en anders kletsen we hopeloos langs elkaar heen ;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• Da_maniaC

Da_maniaC

Topicstarter
Ok, en hoe zit dat precies met die identiteiten dan?

Ik heb er nog nooit over gehoord... :P

• Lustucru
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Wat zijn identiteiten?
Door het maken van identiteiten kunnen meerdere personen Outlook Express en het adresboek op dezelfde computer gebruiken. [...]Lees maar na het indrukken van F1 ;)
Of dezelfde persoon op verschillende manieren met verschillende instellingen.

Pagina: 1