ik weet niet of mijn moederbord AGP 2X of 4X maal ondersteund hoe kan ik dat te weten komen en kan ik een AGP 8X kaart gebruiken op mijn oud moederbord?
Ik Mezelf
Ik zal even in mijn glazen bol kijken.......
Als je niet verteld welk moederbord je hebt kan niemand je dat vertellen
Als je niet verteld welk moederbord je hebt kan niemand je dat vertellen
heb je al gezocht op dit forum?
Anyway, download everest... Daar kun je kijken welk slot je hebt en welke ie ondersteunt. En ja je kan een AGP 4x/8x op een moederboard met AGP 4 x gebruiken. Dat 2 x weet ik niet zeker, maar ik dacht dat dat ook kon. Bovendien zit er haast (lees : bijna GEEN) verschil tussen AGP8x en AGP4x
Anyway, download everest... Daar kun je kijken welk slot je hebt en welke ie ondersteunt. En ja je kan een AGP 4x/8x op een moederboard met AGP 4 x gebruiken. Dat 2 x weet ik niet zeker, maar ik dacht dat dat ook kon. Bovendien zit er haast (lees : bijna GEEN) verschil tussen AGP8x en AGP4x
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Weet je zo misschien te vertellen welk type moedebord je hebt?
Zo niet probeer dan een programma te downloaden genaamd Everesthome of AIDA32.
Deze programma's laten je alle onderdelen zien die in je PC zitten en aan de hand daar van kun je zoiets vaak makkelijk bepalen.
Zo niet probeer dan een programma te downloaden genaamd Everesthome of AIDA32.
Deze programma's laten je alle onderdelen zien die in je PC zitten en aan de hand daar van kun je zoiets vaak makkelijk bepalen.
offtopic:
[Edit]
Jezus 3 replies in 1 minuut
[Edit]
Jezus 3 replies in 1 minuut
[ Voor 10% gewijzigd door Da_maniaC op 17-04-2006 12:35 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Verwijderd
Dat kan je terugvinden in het boekje van je moederbord, of als je het typenummer afleest op je moederbord zelf, op de site van de fabrikant.
Hmmm sneller leren tikken.
Hmmm sneller leren tikken.
AGP x2 kan niet, daar is de spanning nog anders en dan blaas je dus je AGP bus op.grannymark schreef op maandag 17 april 2006 @ 12:35:
heb je al gezocht op dit forum?
(Je ziet soms ook die stickers op je AGP slot zitten als je een nieuw mobo koopt
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Verwijderd
Je kan het ook zien aan de aansluiting op je bord. er zijn agp sloten die meer 3,3Volt nodig hebben en de andere heeft minder nodig. Deze ga je dus nooit in zo'n slot krijgen. meestal is 3,3Volt bij 1,2,4 x AGP.
8x AGP is volgens mij 1,5 Volt
8x AGP is volgens mij 1,5 Volt
Zooooo leuke foto, zelf ook nog wat gedaan om het te proberen te begrijpen aan de hand van onderstaande linkjes? Of plemp je gewoon je probleem neer in de veronderstelling dat we aan je voeten liggen teneinde jouw vraagstuk tot een logisch en correct antwoord te brengen?
Iets meer zoekwerk is wel gewenst. Je moederbord is gebasseerd op een Intel i815e chipset, dit is een AGP 4x chipset en daardoor 100% compatible met een AGP 8x VGA-kaart
ah okDJ_The_SP schreef op maandag 17 april 2006 @ 12:37:
[...]
AGP x2 kan niet, daar is de spanning nog anders en dan blaas je dus je AGP bus op.
(Je ziet soms ook die stickers op je AGP slot zitten als je een nieuw mobo koopt) .
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Inderdaad, het is hier op GoT geen helpdeskJdM schreef op maandag 17 april 2006 @ 12:40:
[...]
Zooooo leuke foto, zelf ook nog wat gedaan om het te proberen te begrijpen aan de hand van onderstaande linkjes? Of plemp je gewoon je probleem neer in de veronderstelling dat we aan je voeten liggen teneinde jouw vraagstuk tot een logisch en correct antwoord te brengen?
Zie ook:
GoT Huisregels
Pak het probleem stap voor stap aan:
- zoek op welk moederbord je hebt?
- zoek op welk AGP versie het ondersteunt?
- zoek op hoe het zit met evt backwards compatibility
Dan heb je je antwoord. Veel succes
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()