ik heb nu een mooi systeem staan, waarvan ik geen idee heb of een upgrade effect heeft.
P43.0C
ASus p4c800 deluxee
1024mb corsair valueselect
6800GE@Ultra
WD Raptor 36gb
2x120gb maxtor diamondmax @ raid0
de grafische performance zit ik nu niet mee, SLI enzo heb ik echt geen zin in. de enige upgrades die in mezelf op komen zijn:
Overclock RAM kopen
HDDs in raid vervangen voor een 300gb
dual core kopen
maar als ik nu een dual core koop, dan heb ik een ander mobo nodig, waar ik geen zin in heb, want deze asus is zo stabiel als wat
en dat budget heb ik niet eens
overclock ram zou ik corsair XMS, G.skill, OCZ of GeiL kunnen nemen, maar welke is het beste voor mij? HDDs worden sowieso samsung, die zijn stil. na wat onderzoek kom ik op ong dit lijstje:
trash maxtors, samsung 300gb.
ram naar 4x512 of 2x1gb, maar de laatste is weer duur
en 4x512 past weer niet als ik er koelblokjes op zet.
OCram heb ik geen verstand van, wie zou mij iets goeds aanraden?
budget is ong 300e
na wat rondkijken bij een leverancier zie ik samsung ram staan, nu kwamen de samsung TCCD rams in me op. heeft dit ram ook die chipjes?www.devil.de nummer 14300
P43.0C
ASus p4c800 deluxee
1024mb corsair valueselect
6800GE@Ultra
WD Raptor 36gb
2x120gb maxtor diamondmax @ raid0
de grafische performance zit ik nu niet mee, SLI enzo heb ik echt geen zin in. de enige upgrades die in mezelf op komen zijn:
Overclock RAM kopen
HDDs in raid vervangen voor een 300gb
dual core kopen
maar als ik nu een dual core koop, dan heb ik een ander mobo nodig, waar ik geen zin in heb, want deze asus is zo stabiel als wat
overclock ram zou ik corsair XMS, G.skill, OCZ of GeiL kunnen nemen, maar welke is het beste voor mij? HDDs worden sowieso samsung, die zijn stil. na wat onderzoek kom ik op ong dit lijstje:
trash maxtors, samsung 300gb.
ram naar 4x512 of 2x1gb, maar de laatste is weer duur
OCram heb ik geen verstand van, wie zou mij iets goeds aanraden?
budget is ong 300e
na wat rondkijken bij een leverancier zie ik samsung ram staan, nu kwamen de samsung TCCD rams in me op. heeft dit ram ook die chipjes?www.devil.de nummer 14300
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 11:51 ]