Offtopic ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
Hoezo fftopic ?

Ik reageer toch op een spel, black hawk down ?!

Ik zeg gewoon dat 't flauwe kul is, omdat BHD niets met Zuid-Amerikaanse jungles of
Perzische Golf woestijnen te maken heeft !
De gelijknamige Film speelt zich af in Afrika, mozambique dacht ik....

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1607841

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Er is een uitbreiding van BHD (Team Sabre) die je onder andere missies in Zuid-Amerika laat uitvoeren, complete onzin is het dus niet.
...of Colombia in search of drug lords, then on to battle terrorist factions in and around Iran's island oilfields..
Daarbovenop komt dat jouw reactie alles behalve vriendelijk is en dan is het imho logisch dat hij weggemod wordt.

[ Voor 21% gewijzigd door AtleX op 17-04-2006 11:58 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
Ik kan er best naast zitten, maar dan nog is het niet off-topic !

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 08:54

JHS

Splitting the thaum.

Backstage: Je onderbouwd die bewering echter in het geheel niet. Voor mij lijkt het nu alsof je het an sich belachelijk vindt dat een spel zich in die twee landen afspeelt. Een reactie waarin je steld dat het een loopje neemt met de film zou ik veel meer op zijn plaats hebben gevonden. Daarnaast is je reactie, zoals * AtleX al aangeeft, niet echt vriendelijk te noemen. Ook het klagen over de moderatie in de reactie zelf is niet echt wat je noemt bevoordelijk voor je score.

Dit alles bij elkaar maakt het in mijn ogen een ononderbouwde reactie die niet alleen niet veel toevoegt, maar vooral negatief over iets doet, en hoogstens andere reacties tot het gevolg heef. In mijn ogen is de reactie dus terecht op -1 gezet :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik lees iets over gegeten en gedronken gelijk te hebben als enige commentaar op een spel. Ik zou niet weten hoe dat ontopic gelezen moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Backstage schreef op maandag 17 april 2006 @ 11:48:
Ik kan er best naast zitten, maar dan nog is het niet off-topic !
Je wil je -1 off-topic om laten zetten in -1 overbodig?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
anandus schreef op maandag 17 april 2006 @ 11:53:
[...]

Je wil je -1 off-topic om laten zetten in -1 overbodig?
Dat zou terecht ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:00

botoo

💀 too old to die young

Backstage schreef op maandag 17 april 2006 @ 11:40:
Ik zeg gewoon dat 't flauwe kul is, omdat BHD niets met Zuid-Amerikaanse jungles of
Perzische Golf woestijnen te maken heeft !
De gelijknamige Film speelt zich af in Afrika, mozambique dacht ik....
Correct, BHD heeft niets met Zuid-Amerika te doen.
AtleX schreef op maandag 17 april 2006 @ 11:43:
Er is een uitbreiding van BHD (Team Sabre) die je onder andere missies in Zuid-Amerika laat uitvoeren, complete onzin is het dus niet.
Ook correct, in die nieuwe game verkast het team idd naar Zuid-Amerika.
JHS schreef op maandag 17 april 2006 @ 11:50:
Backstage:Een reactie waarin je stelt dat het een loopje neemt met de film zou ik veel meer op zijn plaats hebben gevonden.
Dat zou idd de juiste weg zijn om een redelijke score te mogen verwachten.

Alles bij elkaar (onvriendelijke toonzetting, gebrek aan argumentatie, reageren op de moderatie zelf op de FP) maakt een redelijke score nagenoeg onmogelijk. Toch vind ik een score van -1 te kort, als een game zo verschikkelijk goedkoop parasiteert op de naam van een ander succesnummer dan mag je wmb een :r of |:( gebruiken.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
offtopic:
Overigens, voor de mensen die hun geografisch kennis op moeten halen, Black Hawk Down speelt in Mogadishu, de 'hoofdstad' van Somalië.
Dus niet Mozambique, wat een paar landen verder ligt :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Pagina: 1