Toon posts:

Dell crash na bios update

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vader heeft een Dell 5150 en heeft gisteren geprobeerd zijn bios up te daten met de nieuwste drivers van de Dell website. Alles ging goed tot dat de pc niet meer opstartte. Het enige wat hij nu nog doet wanneer je de power knop indrukt is een aantal piepjes geven en daar blijft het bij. De computer doet voor de rest niks meer. Geen beeld, helemaal niks. Iemand een oplossing?

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:45
Dell bellen.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-02 14:07

PcDealer

HP ftw \o/

Waar staan de piepjes voor?

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen flauw idee. De lampjes van de hard disks branden wel aan de voorkant, maar ik heb geen flauw idee waar die piepjes voor staan. Het zijn er een stuk of 5.

Verwijderd

Waarschijnlijk bios-flash toch fout gegaan.
Ik zou idd even contact opnemen met Dell.

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Nieuw BIOS halen als je hem kan vervangen, klaar.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-02 14:07

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 11:30:
Ik heb geen flauw idee. De lampjes van de hard disks branden wel aan de voorkant, maar ik heb geen flauw idee waar die piepjes voor staan. Het zijn er een stuk of 5.
Boekje bekeken? Dell-site bekeken?

LinkedIn WoT Cash Converter

• Nimrud7
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-07-2024
Mocht je geen garantie meer hebben en dus Dell je niet 'kan' helpen, is de beste oplossing de bioschip eruit te halen (vaak zi ie er niet vast op het moederbord) en dat laten flashen bij iemand, of via internet of bij iemand die een elektronica studie doet.
Ik heb een soortgelijk probleem gehad met m'n HP Omnibook 510, en er werd mij door HP gezegd dat ik een nieuwe moederbord moest hebben, voor 800+ (!!) euro!! En nu heb ik dus de bios laten flashen voor 5 euro...

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Als je nog garantie hebt moet je niet zeggen dat het door het flashen komt, flashen is meestal voor eigen risico, tenzij een Dell medewerker je heeft geadviseerd een bios update te doen.
Pagina: 1