De Beste Hoofdtelefoon

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• jordi.c
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-11-2023
Hallo mensen,

Ik zoek voor mijn vader die ziek is en daardoor heel erg veel op bed moet liggen, een heel erg goede koptelefoon. Hij vindt het namelijk erg vervelend dat het geluid van zover weg komt ( teveel inspanning).

De TV staat zo'n 5 meter van zijn bed dus een draadloze lijkt mij de beste optie.

Graag jullie advies hierover

Bvd
Jordi

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:23
Volgensmij ben je niet nieuw op GoT, toch heb je duidelijk niet gezocht - wellicht een goed idee om dat toch te doen gezien de gruuwlijke hoeveelheid hits die er naar boven komen bij 'n simple zoekopdracht?
Klikkerdeklik.

[ Voor 47% gewijzigd door Leftblank op 17-04-2006 11:21 ]

• jordi.c
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-11-2023
Yorixz schreef op maandag 17 april 2006 @ 11:20:
Volgensmij ben je niet nieuw op GoT, toch heb je duidelijk niet gezocht - wellicht een goed idee om dat toch te doen gezien de gruuwlijke hoeveelheid hits die er naar boven komen bij 'n simple zoekopdracht?
Klikkerdeklik.
Dit zijn allemaal oude topics met oude koptelefoons, en ik zoek er vooral een die je goed in bed kan dragen.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 13:16

Mentalist

[avdD]

Oordopjes heb je weinig last van in bed. Wat zijn goede oordopjes? Deel 7

Als je gewoon iets zoekt met goede geluidskwaliteit zou ik een Philips HP1000 aanraden, zeker bij een televisie omdat daar niet zo misselijk veel signaal uitkomt. Kost een euro of 100, voor zo'n beetje alles wat beter is heb je een speciale versterker nodig en dan ben je een fortuin kwijt.

Draadloos is qua kwaliteit bijna nooit echt wat (afhankelijk van wat je verwacht ja), op batterijen is het gewoon bijna niet te doen om speakers goed te laten lopen.

[ Voor 18% gewijzigd door Mentalist op 17-04-2006 11:43 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, voor dit soort vragen, eisen wij altijd eerst een potje zelfinzet. Dus kijk op kieskeurig, zoek op het forum naar vergelijkbare onderwerpen, loop eens een winkel in, laat je voorlichten.. Winkels zijn daarvoor.

Dit soort "welke moet ik nou kopen" vragen, hebben op deze manier geen zin en zijn niet toegestaan. Lees ook even de policy van een forum als je daar voor het eerst gaat posten. Dat scheelt dat je topics gesloten worden.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.