Toon posts:

Versapoint DSL. iemand?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu al vanaf begin november op mijn mxstream abbo te wachten die ik bestelt heb maar de centrale van KPN zit al 3 maanden vol.
Ik zit te kijken op de site van versapoint en ik zie voor 60 euro per maand particulier abbo. iemand ervaring?
Maandelijks abonnementsgeld Maandelijkse servicekosten die u betaalt aan uw ISP voor DSL, Internettoegang en andere webservices, zoals e-mail of webhosting. Dit abonnementsgeld varieert al naar gelang de DSL-snelheid die u kiest. Deze snelheid varieert van 256 Kbps tot 2.0 Mbps. Een
DSL-abonnement voor particuliere aansluitingen is al verkrijgbaar voor slechts 60 Euro per maand. DSL-abonnementen voor bedrijven beginnen bij ongeveer 175 Euro per maand.

http://www.versapoint.nl/res_pricing.asp

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 14:08

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

als het al mogelijk is in jouw plaats en de kpn zit vol dan zou ik dit IDD doen klinkt wel allemaal okee

Verwijderd

Versapoint ROCKS!!!!!!

Echt veel beter en sneller dan KPN. We hebben hier opd e helpdesk 2 bakken staan, 1 versapoint en 1 kpn dsl en raad eens welke sneller is.... VERSAPOINT is the winner.

zou het doen als ik jou was

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:12

JT

VETAK y0

Hoe snel is versapoint dan ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

EuroNet helpdesk heeft de 2Mbit down/0,5 mbit up variant.

Voor mij maakt snelheid niet zo veel uit, stabiliteit wel. We krijgen bijna elke week wel 3-10 storingsmeldingen binnen dat KPN dingen aan't "fixen" is in het MX-Stream netwerk ... VersaPoint is totally zo'n 30 min. down geweest, KPN ruim een week in totaal...

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2025

Deddiekoel

Gadget nerd

Dat versatel klinkt wel erg leuk. Maar als ik prijzen zie van 1199 per maand voor 2 Mbit en 699 voor 1 Mbit dan neem ik wel mooi Mxstream voor 175 per maand.
Ik gebruik nu nog de 512 variant en ik ben ERG tevreden.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Verwijderd

Ja via Demon.nl kun je DSL via versapoint aanvragen.
Ik woon namelijk in Capelle a/d IJssel
en hier heb je gewoon geen adsl :(
maar nu kan het dus wel via versapoint ;)
installatie kosten 300 piek (DHZ pakket)
krijg je een DSL router en nog wat zooi.
Aangezien versapoint meer op bedrijven zijn gericht zie je dat het veeeel stabieler is dan met mxstream. Je downstream en upstream fluctueren ook niet steeds op en neer.
Maarja,ik moe nog ff wachten want ik heb #@@#$ wish click&dial tot/met april :(
aaaaaaaaaaaah

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Hebben het hier op 't werk. idd zeer stabiel en snelheid zeer ok. volgens mij is ie nog nooit down geweest sinds wij het hebben.
Pagina: 1