Toon posts:

Speakers / sndcard kopen... Welke ??

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag waarde vrienden.. Ik ben me'n oude grijze versterkertje een beetje zat aan het worden...
Kan iemand me eens ze'n mening over een goede (4) speakerset met woofer geven, en welke soundcard ik erbij zou moeten doen... Ik wil een setje aanschaffen maar een beetje info op het gebied kan geen kwaad denk ik

Tx

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:19

Paladin

Play Ball!

Ik zelf heb een SB live 1024 met FPS 2000 digital en dat klinkt vind ik super best.
Alleen als je nog iets meer geld heb zou ik voor de dts 2500 dolby digital gaan. Dat is helemaal supers.
Maar ik ben hier erg positief over.

Greetz Pala

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Verwijderd

Ik heb een Xitel Storm (Vortex 2) en die vind ik beter als een Live 1024 (heb ze beide gehad)

en qua speakers: er gaat NIKS boven een versterker met speakers... al die 4point surround shit is wel leuk maar ik hou het bij m'n versterker

Verwijderd

Versterker is indeed cool, anders DTT2500 als je geld hebt of anders Labtec nemen 2514 geloof ik.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Die Labtec 2514 ROELEREN!

IK vind dat er een BETER geluid inzit dan in de FPS1000's, en dat terwijl ze maar 2 tientjes duurder zijn.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 15:39
Ik heb een weekje geleden een DTT2500 gekocht, en hij doet het SUPERRR!! Echt heel wreed geluid komt eruit. Ik heb nu 1 sateliet op de monitor, 2 hangen eronder met klitteband ;) en 2 op 'stellages' achter me.. en de subwoofer staat in de hoek van de kamer (ze zeggen dattie dan tot z'n max. perfomance komt)

Maar een goeie geluidskaart heb ik nog niet, ik zit zelf te denken aan een Vortex II kaart, maar die moet dan natuurlijk wel een digitaale out hebben die in m'n DTT2500 kan. Volgens mij ondersteunt de DTT2500 geen optische uitgangen (zoals die van de Terratec Xlerate pro) en volgens mij heeft de Aureal SQ2500 wel een goeie digitale out. Ik weet alleen nog niet of dat wel de goeie is. Ik ga nog ff doorzoeken. En anders zou ik er een uit de Live! series nemen. Maar die hebben EAX en dat is minder dan de A3D 2.0 die op Vortrex II kaarten zit.

Als iemand mij wil helpen: Welke vortex II kaart heeft een digitale out die wel goed in de DTT2500 gaat??

Thnx en alsje

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:37

Jag

ze zeggen dattie dan tot z'n max. perfomance komt
Klopt, het geluid dat naar achter wordt uitgestraald, wordt gereflecteerd. Sommige bioscopen werken ook wel met reflecterende platen voor hun subs, ook om volume te boosten (en bijna gratis ook).

Verder wil ik nog ff kwijt dat een losse versterker met HiFi speakers gewoon beter is dan welke computer speakers dan ook, als het goede HiHi speakers zijn. Maar ik heb dit al zo vaak gezegd dat ik er een beetje moe van wordt, dus als je gelukkig wordt van geld verspillen aan computerspeakers, dan moet je dat maar doen.
Verder vraag ik me waar toch die fascinatie voor digitale uit-/ingangen vandaan komt. Waarom willen jullie een dig out? En zeg dan niet alleen dat het beter geluid geeft, maar leg ook eens uit waarom. Want hoe je het ook went of keert, het moet altijd analoog de versterker in!

Jag

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Waarom willen jullie een dig out?
Vanwege de hogere brag-factor >:)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:34

admiral866

The King Personality Disorder

hehe, of voor je md-speler.

Maar als je nu, net als ik, gewoon een setje wilt van 2 speakers. dus geen over the top shit.

Ik dacht dat de Labtec Spin70 wel aardig waren.
Wat vind men daarvan?
.
Pagina: 1