Na al jaren het forum op Tweakers te lezen, heb ik naar mijn weten nog nooit een bericht gepost. Ik schaam mij diep, daarom zal ik me even voorstellen. Mijn naam is Mark Bongers ben 21 jaar oud en sinds een tijd actief bezig met fotografie. Het heeft me behoorlijk gegrepen kan ik wel zeggen. Mijn vertrouwde olympus c-750 zoom liet me hierbij echter een aantal malen in de steek en ik heb daarom diep in de buidel getast en een Nikon D50 met Sigma 18-200mm lens aangeschaft. Een prachtige camera en een behoorlijke upgrade van mijn olympus. De fotograaf maakt echter de foto's en niet de camera en daarbij komen we gelijk bij het doel van deze post.
De foto's zijn gemaakt op 16 April, bij de Breeka, een wandelgebied dicht bij Krimpen aan den IJssel. Ik heb ongeveer 250 foto's geschoten en dit zijn de beste resultaten. De foto's zijn een klein beetje nabewerkt in photoshop (curven).
1.

2.

3.

4.

5.

Heb je feedback of commentaar die ik kan gebruiken om mijn foto's te verbeteren dan hoor ik dat graag,
met vriendelijke groet,
Mark
De foto's zijn gemaakt op 16 April, bij de Breeka, een wandelgebied dicht bij Krimpen aan den IJssel. Ik heb ongeveer 250 foto's geschoten en dit zijn de beste resultaten. De foto's zijn een klein beetje nabewerkt in photoshop (curven).
1.

2.

3.

4.

5.

Heb je feedback of commentaar die ik kan gebruiken om mijn foto's te verbeteren dan hoor ik dat graag,
met vriendelijke groet,
Mark