Toon posts:

Wegschrijven en uitlezen van PDF-bestanden

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag mij af of er kwaliteitsverlies optreed bij het wegschrijven en uitlezen van PDF-bestanden. Wie kan mij hier meer over vertellen?

mijn excusses als dit in het verkeerde forum staat

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-02 22:35
In princiepe niet. Maar er zijn honderden verschillende manieren om een PDF te maken. En daar zitten genoeg opties tussen om bijvoorbeeld plaatjes te comprimeren om zo het bestand wat kleiner te maken. Maar dat is eigenlijk niet echt de bedoeling van pdf.

Hallo met Tim

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:39

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Het allereerste topic hier met als titel "Waar hoort mijn topic" staat er niets voor niets. Alos je dit had doorgekeken dan had je al gezien dat je topic hier niet thuis hoort Je topic nu heeft helemaal niks met ontwikkelen te maken.

Daarnaast is je vraag nu niet zoiets moeilijks dat het met behulp van google of de GoT search niet te vinden is. Hier op GoT gaan we er namelijk van uit dat je eerst zelf actief opzoek gaat naar een antwoord op je vraag, en dat je ook aangeeft welke zaken je nu al hebt gevonden en waarom dat niet voldoende is.

Daarom sluit ik je topic.

[ Voor 11% gewijzigd door Creepy op 17-04-2006 11:27 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.