Paar maanden terug heb ik een MSI NX6800GT (Nvidia 6800GT AGP kaart) aangeschaft via tweedehands.nl. Ik heb het bij deze persoon getest en alles werkte 100%. Toen ik thuis aangekomen was deed ik de videokaart in mijn AGP slot en starte de PC. Echter de pc starte niet op, ook al drukte ik 10 keer op de power-on knop. Later startte de pc wel op, maar het beeld gaf allemaal bewegende kleurenblokjes aan die steeds van kleur veranderden..
Mijn vraag is dan ook, aangezien ik wel merkt dat de pc opstart naar windows XP, of ik via een PCI videokaart, deze kaart alsnog werkend kan flashen. Waarschijnlijk is de kaart half defect geraakt toen ik de power-on knop verschijndene malen heb ingedrukt. Ik heb voor die kaart toen de tijd 250 euro neergeteld, dus ik zou het zeer waarderen als iemand mij ermee kan helpen.
Tevens wil ik weten waar ik de biosfile voor deze kaart kan vinden..
Alvast bedankt
Mijn vraag is dan ook, aangezien ik wel merkt dat de pc opstart naar windows XP, of ik via een PCI videokaart, deze kaart alsnog werkend kan flashen. Waarschijnlijk is de kaart half defect geraakt toen ik de power-on knop verschijndene malen heb ingedrukt. Ik heb voor die kaart toen de tijd 250 euro neergeteld, dus ik zou het zeer waarderen als iemand mij ermee kan helpen.
Tevens wil ik weten waar ik de biosfile voor deze kaart kan vinden..
Alvast bedankt