Toon posts:

DVD vinden

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

't Gaat om het volgende. ik wil een dvd'tje branden, en heb er dus een lege dvd ingedaan.
probleem is alleen dat mijn programma's waarmee ik heb geprobeerd te branden (alcohol 120%, DVD decrypter) niet aangeven dat er een dvd in zit. als ik naar mijn computer ga, staat er wél dat er een lege dvd in zit. overnieuw opstarten van zowel m'n pc als de programma's heeft niet gewerkt, en ik ga het nu nog een keertje met Nero proberen.

Alvast bedankt!!

Sten

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

OS?
model brander?

Verwijderd

Topicstarter
sorry heb niet echt verstand van computer's. OS = Operation System ofzo? in dat geval; Windows XP
enne.. wat is een modelbrander?

• royco_100
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-08 13:54

royco_100

Enthousiaste Tweaker

Het merk + model van de brander, bijv. Aopen DUW1608

Verwijderd

Topicstarter
oh oke : Samsung (CD-R/RW) SW 248-F staat er

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:49
Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 23:51:
oh oke : Samsung (CD-R/RW) SW 248-F staat er
CD-R/RW.......dan lukt DVD branden inderdaad niet erg goed ben ik bang op de niet DVD brander

[ Voor 7% gewijzigd door Ad de Jong op 16-04-2006 23:54 ]

Mijn profiel op Discogs

• --WaaZaa--
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:20
Zoals hierboven gezegd wordt, als het inderdaad dit model is, dan is het een CD Brander en geen DVD brander.

maw. DVD's branden gaat niet. Verbaasd me trouwens wel dat er wel wordt aangegeven dat er een lege DVD in zit.. Dan is het misschien toch een ander type brander waar je het nu over hebt?

prutsert

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:37

Emiel1984

Made in NL

Mijn excuus als ik niet respect toon met de volgende woorden: Het is wel heel erg dom zo af en toe maar dit is toch echt de topper die ik ben tegengekomen. Kom op zeg dit is tweakers.net . Duidelijk is er niet in de policy gelezen.

[LTS][MTS][HTS]

Verwijderd

Topicstarter
theBandit schreef op zondag 16 april 2006 @ 23:54:
[...]

CD-R/RW.......dan lukt DVD branden inderdaad niet erg goed ben ik bang op de niet DVD brander
doh.. dat had ik toch wel moeten weten. bedankt !
is het dan een idee om zegmaar het iso- bestand als het ware te zippen? hoe heet het programma waarmee je dat kan doen ook al weer ?

Verwijderd

Topicstarter
emiel1984 schreef op maandag 17 april 2006 @ 00:04:
Mijn excuus als ik niet respect toon met de volgende woorden: Het is wel heel erg dom zo af en toe maar dit is toch echt de topper die ik ben tegengekomen. Kom op zeg dit is tweakers.net . Duidelijk is er niet in de policy gelezen.
gozert ik had gewoon het idee dat het een DVD- brander was. het is een vrij nieuwe pc..
bij het neerzetten van de naam van die brander zag ik het ook niet. als ik zie dat het een cdbrander
is dan snap ik ook wel dat je er geen dvd's mee kan branden.

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 00:07:
[...]
gozert ik had gewoon het idee dat het een DVD- brander was. het is een vrij nieuwe pc..
bij het neerzetten van de naam van die brander zag ik het ook niet. als ik zie dat het een cdbrander
is dan snap ik ook wel dat je er geen dvd's mee kan branden.
Het gaat er een beetje om, niet kwaad bedoelt dat je zelf moet aantonen wat je al onderzocht hebt. Dit laatste staat duidelijk in de policy van tweakers.net beschreven. En mij eigen idee is dat als je zelf al alleen op google had gekeken je er ook uit was gekomen.

PS : Zag dat je nog maar net geregistreerd bent dus tjah nu weet je het iig voor de volgende keer ;) .

[ Voor 9% gewijzigd door Emiel1984 op 17-04-2006 00:10 ]

[LTS][MTS][HTS]

Verwijderd

Topicstarter
--WaaZaa-- schreef op maandag 17 april 2006 @ 00:02:
Zoals hierboven gezegd wordt, als het inderdaad dit model is, dan is het een CD Brander en geen DVD brander.

maw. DVD's branden gaat niet. Verbaasd me trouwens wel dat er wel wordt aangegeven dat er een lege DVD in zit.. Dan is het misschien toch een ander type brander waar je het nu over hebt?
'k Deed hem eerst in de verkeerde driver.. toen gaf Deze computer aan dat er een DVD in zat.

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 15:17

Ray

een april is al voorbij en dan toch nog dit topic :) ik ga met een glimlach op mijn mond zodadelijk slapen. Trouwens een recente pc die nog een cd brander heeft ?? bestaan die nog ?

aha Sten is inderdaad een newbie. Lees dan eerst de policy door zou ik zeggen voordat je prille geluk op tweakers door onkunde weer ten einde komt (goed bedoeld hoor!)

[ Voor 34% gewijzigd door Ray op 17-04-2006 00:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
StuiTeR schreef op maandag 17 april 2006 @ 00:13:
een april is al voorbij en dan toch nog dit topic :) ik ga met een glimlach op mijn mond zodadelijk slapen trouwens een recente pc die nog een cd brander heeft ?? bestaan die nog ?
o hehe sorry man, ik zag niet dat die zeven er ook nog bij staat.
maar dat heb ik wel vaker. en ja, blijkbaar bestaan ze nog.

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 00:11:
[...]
'k Deed hem eerst in de verkeerde driver.. toen gaf Deze computer aan dat er een DVD in zat.
Je hebt dan duidelijk een andere ODD. Zie hier maar is;

http://www.samsung.com/Products/CDDVD_Writer/CD_RWHalf_Height/CDDVD_Writer_CD_RWHalf_Height_SW_248F_sp.htm

[LTS][MTS][HTS]

Verwijderd

Topicstarter
StuiTeR schreef op maandag 17 april 2006 @ 00:13:
aha Sten is inderdaad een newbie.
ODD?

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 00:19 ]

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

Als je zelf uitzoekt via Google wat dat bekent dan heb je iig zelf nog wat gedaan ;) . We zijn geen service-center

[LTS][MTS][HTS]

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 15:17

Ray

Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 00:15:
[...]

o hehe sorry man, ik zag niet dat die zeven er ook nog bij staat.
maar dat heb ik wel vaker. en ja, blijkbaar bestaan ze nog.
die zeven er ook bij staat ????? hehe maak het nou niet verwarrende dan het al is (/me snapt je niet meer helemaal)

• Ad de Jong
Er zal wel een apparte CD brander en een DVD speler in zitten.
Je zou eens kunnen kijken wat de andere drive (als die aanwezig is) als model heeft.

Mijn profiel op Discogs

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

optical disk drive ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

Verklap t nouw niet :O ik geef t op haha succes verder

[LTS][MTS][HTS]

• Ad de Jong
emiel1984 schreef op maandag 17 april 2006 @ 00:20:
[...]

Als je zelf uitzoekt via Google wat dat bekent dan heb je iig zelf nog wat gedaan ;) . We zijn geen service-center
Ik hoop niet dat je dit bedoeld :P

ODD
(had even zin om iemand te helpen, mijn goede daad voor vandaag ook weer gedaan :+)

Mijn profiel op Discogs

• CLB
  • Niet online

CLB

StuiTeR schreef op maandag 17 april 2006 @ 00:21:
[...]

die zeven er ook bij staat ????? hehe maak het nou niet verwarrende dan het al is (/me snapt je niet meer helemaal)
jij had 't over 1 april :)
Hij heeft 't over de 7

1 en 7 = 17
en mocht 't vandaag
nou 17 april zijn :9

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

theBandit schreef op maandag 17 april 2006 @ 00:24:
[...]

Ik hoop niet dat je dit bedoeld :P

ODD
(had even zin om iemand te helpen, mijn goede daad voor vandaag ook weer gedaan :+)
Damm t zal wel komen omdat t PASEN is :P klik of watjealnietvindmetgoogle

[ Voor 9% gewijzigd door Emiel1984 op 17-04-2006 00:32 ]

[LTS][MTS][HTS]

• --WaaZaa--
  • Laatst online: 00:20
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 00:11:
[...]

Lijkt me dan vrij duidelijk dat je dan 1 DVD lezer hebt en 1 CD brander.. Dus DVD's branden gaat niet lukken.

offtopic:
-Komop zeg tis hier geen HK, die link van google hierboven slaat nergens op

-emiel als je het een nutteloos topic vind doe dan een TR

prutsert

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Ik denk sowieso dat een aantal mensen hier Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics nog eens mogen doorlezen. Maar dat heeft verder met het onderwerp niets te maken. ;)

Sten92, hier op GoT verwachten we dat je eerst zelf wat uitprobeert / zoekt voor je een topic opent, zoals je ook in de [FAQ=,]Registratievoorwaarden en faq[/FAQ] hebt kunnen lezen. Ik merk ergens hier weinig in je topicstart van terug. Omdat het topic momenteel eigenlijk al te ontspoord is om goed te kunnen lopen ga ik het dan ook sluiten. Als je een nieuw topic wilt openen, moet je wel even letten op de stickies die hier bovenaan staan (blauw rondje), alsmede de algemene FAQ, waarvan ik je zojuist al op de hoogte heb gesteld. :P

Je topicstart biedt namelijk veel te weinig informatie om iets zinnigs mee te kunnen. Voor ons is het makkelijker als je alle relevante informatie in je topicstart plaatst, zodat wij iig niet meer naar hoeven te gissen. Daarnaast kunnen [google=]Google[/] en de [search=]search[/] ook nog informatie bieden op eventuele vragen die je hebt. Mocht je er dan toch nog echt niet uit komen, zoek dan ons op ter hulp. Ik zie hier nogal wat vraagjes staan die je makkelijk met wat ge-google en gezoek zelf uit had kunnen vinden. :)

Ook zou ik je nog willen wijzen op de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif-knop, als je wat nieuwe informatie wilt toevoegen binnen 24 uur. Anders staat het zo kickerig. ;)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.