Toon posts:

[Nero]Probleem met branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De vader van mijn vriendin heeft het volgende probleem met branden.. ik kon op internet hierover niks vinden, mischien heeft 1 van jullie dit ooit eens meegemaakt en weet iemand hier een oplossing voor.

Wanneer ik in nero kies voor het maken van een video dvd file en vervolgens video TS kies en vervolgens op add druk kies ik de bestanden die hierin staan. Deze hebben de extensie .vob

Hierbij zit ook een ifo bestand.

Uiteraard klik ik dan op next en kies burn.

Ik krijg dan de volgende foutmelding :

Video files compliance test failed. The resulting dvd video might be unplayeble. Vervolgens geeft hij aan dat er bepaalde bestanden missen, het grappige is, de bestanden die zogenaamd zouden missen zijn toch geselecteerd.

Toch branden resulteert in een schijfje niet afspeelbaar op de dvd. Annuleren anuleert uiteraard zonder iets te doen.

Wanneer hij de files gewoon op de pc wilt afspelen doet deze het.

Deze problemen zijn er verder nooit geweest, en ook met andere een andere film doet hij het niet.

Met een ander programma brand hij wel normaal maar speelt niet af.

Gaat het hier om een dvd die gewoon niet brandbaar is, of gaat het hier om iets wat niet goed functioneert.

Ik heb dit zelf nog nooit meegemaakt en weet echt geen oplossing.

Nero is al opnieuw geinstalleerd, geen effect.

Mvg jan

• carlino
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05-2024

carlino

GoT Mama

ik ken het probleem.
heb het ook vaak gehad dat hij dit dan aangaf maar dan was het meestal wel te lezen in een gewone dvd speler...
maar je zegt dus als je een ander programma gebruikt dat hij het dan wel wilt branden maar ook niet afspeelt.

mja bij mij was uiteindelijk de conclussie dat mijn dvd brander stuk was.
ik zou toch even proberen om een ander merk dvd schijfje te gebruiken of zo.
je weet het maar nooit bij die eigenwijze dingen ;)

kijk want die melding van die video files compliance test failed mja dat moet niks uit maken iig.
dan zijn ze meestal toch wel leesbaar.
suc6 nog

18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!