De vader van mijn vriendin heeft het volgende probleem met branden.. ik kon op internet hierover niks vinden, mischien heeft 1 van jullie dit ooit eens meegemaakt en weet iemand hier een oplossing voor.
Wanneer ik in nero kies voor het maken van een video dvd file en vervolgens video TS kies en vervolgens op add druk kies ik de bestanden die hierin staan. Deze hebben de extensie .vob
Hierbij zit ook een ifo bestand.
Uiteraard klik ik dan op next en kies burn.
Ik krijg dan de volgende foutmelding :
Video files compliance test failed. The resulting dvd video might be unplayeble. Vervolgens geeft hij aan dat er bepaalde bestanden missen, het grappige is, de bestanden die zogenaamd zouden missen zijn toch geselecteerd.
Toch branden resulteert in een schijfje niet afspeelbaar op de dvd. Annuleren anuleert uiteraard zonder iets te doen.
Wanneer hij de files gewoon op de pc wilt afspelen doet deze het.
Deze problemen zijn er verder nooit geweest, en ook met andere een andere film doet hij het niet.
Met een ander programma brand hij wel normaal maar speelt niet af.
Gaat het hier om een dvd die gewoon niet brandbaar is, of gaat het hier om iets wat niet goed functioneert.
Ik heb dit zelf nog nooit meegemaakt en weet echt geen oplossing.
Nero is al opnieuw geinstalleerd, geen effect.
Mvg jan
Wanneer ik in nero kies voor het maken van een video dvd file en vervolgens video TS kies en vervolgens op add druk kies ik de bestanden die hierin staan. Deze hebben de extensie .vob
Hierbij zit ook een ifo bestand.
Uiteraard klik ik dan op next en kies burn.
Ik krijg dan de volgende foutmelding :
Video files compliance test failed. The resulting dvd video might be unplayeble. Vervolgens geeft hij aan dat er bepaalde bestanden missen, het grappige is, de bestanden die zogenaamd zouden missen zijn toch geselecteerd.
Toch branden resulteert in een schijfje niet afspeelbaar op de dvd. Annuleren anuleert uiteraard zonder iets te doen.
Wanneer hij de files gewoon op de pc wilt afspelen doet deze het.
Deze problemen zijn er verder nooit geweest, en ook met andere een andere film doet hij het niet.
Met een ander programma brand hij wel normaal maar speelt niet af.
Gaat het hier om een dvd die gewoon niet brandbaar is, of gaat het hier om iets wat niet goed functioneert.
Ik heb dit zelf nog nooit meegemaakt en weet echt geen oplossing.
Nero is al opnieuw geinstalleerd, geen effect.
Mvg jan