Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Heb je de data- en stopbits goed ingesteld? Als je waarden van meer dan 127 wil versturen, dan zul je natuurlijk wel 8 databits tot je beschikking moeten hebben.
Misschien heb je hier ook wat aan.
Misschien heb je hier ook wat aan.
[ Voor 25% gewijzigd door NMe op 16-04-2006 22:45 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Kan je niet even proberen om een int te sturen, mischien gebruik je een codering die van -63 t/m 63 gaat
Ja de data en stopbits staan goed, het aantal stopbits maakt niet eens zoveel uit.
Maar ik heb het al opgelost, ik had over het hoofd gezien dat de write methode van de serialport class ook een array van bytes accepteert, ik heb nu dus:
Maar ik heb het al opgelost, ik had over het hoofd gezien dat de write methode van de serialport class ook een array van bytes accepteert, ik heb nu dus:
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
| byte[] sendbyte = new byte[4]; sendbyte[0] = (byte)GlobalVariables.state; sendbyte[1] = (byte)GlobalVariables.state; sendbyte[2] = (byte)GlobalVariables.state; sendbyte[3] = (byte)GlobalVariables.state; serialPort1.Write("start"); serialPort1.Write(sendbyte, 0, 4); |
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.