Toon posts:

Exchange Back-up inkomende mail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hi mensen

Ik ben bezig met exchange 2003 en wil graag weten of er een functie in zit om je inkomende mail tijdelijk te back-upen op de server (Windows 2003)

want ik zit nu met een probleem dat ik soms mijn mails kwijt ben en nergens op kan vragen.

kan iemand mij helpen

groetjes

janaap

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:49
Wat bedoel je met tijdelijk te backupen ?
Exchange draait erom dat de mail ALTIJD op je server staat.

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Als je je mails kwijt bent omdat je ze ge-delete hebt voordat er gebackupt is kan je ook instellen dat je deleted items bewaard worden totdat er een backup heeft plaatsgevonden.

BTW:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je persé zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Maar als ik mijn mails binnen haal via OUTLOOK zijn ze verdwenen van mijn server dus vandaar ben ik opzoek naar een functie binnen EXCHANGE 2003 om mijn inkomende mails te back-upen

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Dan heb je outlook 'verkeerd' ingesteld; het hele idee van outlook i.c.m. exchange is juist dat, zoals razorhead zei, de mail op de server blijft staan.

Je hebt nu waarschijnlijk een pop account ingesteld ipv een exchange account, of gebruik je outlook express ?

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-08 15:17

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Kan ook dat hij in Outlook de bestemming waar de mails bezorgd moeten worden verkeerd ingesteld heeft staan.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Pagina: 1