ToBo+muis blijven 1 sec hangen / piepen

Pagina: 1
Acties:

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
af en toe reageert mijn toetsenbord heel laat. Als ik bijvoorbeeld een internet adres in typ (dus niet zwaar gebruik) kan het even een seconde duren voordat de letters op het scherm komen. Dit gebeurt niet heel vaak.
wat wel vaak gebeurt, is dat ik tijdens het gamen (bf2) hier last van heb. Zowel mn muis als mn toetsenbord reageren heel traag met als resultaat dat mn mannetje nog ff doorloopt (heel vervelend als je voor een hoekje wilt stoppen, maar je ventje gewoon de enemy base inloopt!). als ik op zo'n moment met mn muis ga scrollen, gaat mn mobo wel eens piepen. Ook als ik de ingame chat wil gebruiken komen de letters soms langzaam op het scherm, en vergeet ie gewoon de helft van de letters.

Ik heb mn toetsenbord schoongemaakt, dus daar ligt het denk ik niet aan. Op GoT las ik al dat het aan de buffer van mn mobo kan liggen (dat ie daarom gaat piepen) maar kon nix vinden over het traag reageren en/of de oplossing voor dit probleem...

ook in mn bios heb ik niks kunnen vinden.

asrock dual s939
wireless trust keyboard
wired logitec optical mouse
6800TD/v9999

[ Voor 7% gewijzigd door indexample op 16-04-2006 19:48 ]

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
als er nog meer mensen waren met dit probleem,

heb gister mn mobo geflashed met nieuwe firmware, en nog geen problemen gehad...vanavond ga ik stevig testen.

[ Voor 98% gewijzigd door indexample op 20-04-2006 19:39 ]

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-01 10:14
Probeer eens een bedraad toetsenbord aan je pc te hangen. Ja, die ene die nu stof ligt te verzamelen achter je kast ofzo, of desnoods leen je er een van huisgenoten of buren (het liefst niet een van het merk Trust). Misschien ligt het gewoon daaraan in plaats van je moederbord.