hoi
Ik heb steeds problemen dat mn pc bij het opstarten regelmatig zijn harde schijven niet kan vinden,
en als hij ze wel vind dan start widows ongeveer 1 op de 5 keer op en blijfd anders hangen op het
laadscherm.
Als windows wel opstart dan duurt het ongeveer 10 minuten.
Verder heb ik regelmatig last van uitval gewoon in windows terwijl je bijna niks doet en voor het
opnieuw instaleren had ik ook regelmatig uitvallers in CSS.
Na opnieuw formateren en instaleren liep alles eerst goed totdat ik begon met het instaleren van
drivers, antivirus en firewall.
Ik heb al de drivers van asus en orginele van nvidia geprobeerd maar geen verschil.
Ik heb mn Pc een maand lang behoorlijk goed draaiend gehad maar toen begonnen de problemen en steeds hetzelfde.
Heefd iemand een idee waar ik moet zoeken?
Mijn systeem specs zijn
mb Asus A8n32
proc AMD X2 4400+
geheugen Corsair Twinx 2048 3500LLPRO
Hd 2x seagate baracuda 7200.9 sata 80 gig
vid Asus 7800gtx top
voeding Cooler Master real power 550 watt
Ik heb steeds problemen dat mn pc bij het opstarten regelmatig zijn harde schijven niet kan vinden,
en als hij ze wel vind dan start widows ongeveer 1 op de 5 keer op en blijfd anders hangen op het
laadscherm.
Als windows wel opstart dan duurt het ongeveer 10 minuten.
Verder heb ik regelmatig last van uitval gewoon in windows terwijl je bijna niks doet en voor het
opnieuw instaleren had ik ook regelmatig uitvallers in CSS.
Na opnieuw formateren en instaleren liep alles eerst goed totdat ik begon met het instaleren van
drivers, antivirus en firewall.
Ik heb al de drivers van asus en orginele van nvidia geprobeerd maar geen verschil.
Ik heb mn Pc een maand lang behoorlijk goed draaiend gehad maar toen begonnen de problemen en steeds hetzelfde.
Heefd iemand een idee waar ik moet zoeken?
Mijn systeem specs zijn
mb Asus A8n32
proc AMD X2 4400+
geheugen Corsair Twinx 2048 3500LLPRO
Hd 2x seagate baracuda 7200.9 sata 80 gig
vid Asus 7800gtx top
voeding Cooler Master real power 550 watt