Toon posts:

ipod loopt vast na restore

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ipod 20GB (versie 3.0). Had een probleem met herkennen van m'n ipod in WinXP. iPod werkte verder ok, maar verscheen niet in m'n iTunes. Heb inmiddels de stappen van de apple-site en forums gevolgd;

alle iTunes/iPod software gedeinstalleerd, opnieuw erop gezet en een ipod restore gedaan voor m'n ipod. Er verscheen toen een folder met uitroepteken in de display.
De updater gaf toen aan dat ik m'n ipod in een (externe) adapter moest pluggen om de settings compleet te maken, maar ook toen ik m'n ipod aan de lader zette, verscheen de folder met uitroepteken. Het lijkt alsof hij nu vast is gelopen, omdat hij (terwijl hij aan de externe adapter zit) steeds weer vanzelf opstart en achtereenvolgend het apple-logo en dan het mapje met uitroepteken laat zien. Na een 2e restore, nog steeds hetzelfde effect.

Verder verschijnt deze ipod nog steeds niet in m'n iTunes applicatie. Hij wordt wel herkend als hardware door Windows XP (ook als ik ipod in Disk Mode zet herkened hij hem niet)

Any suggestions?
Thanks...

ps
Als ik een ipod Nano connect aan m'n pc, functioneert alles trouwens gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:35
Je krijgt waarschijnlijk dit icoontje: Afbeeldingslocatie: http://www0.info.apple.com/images/kbase/61003/61003_1.gif.

Dat is niet best. Dat betekent namelijk waarschijnlijk dat je harde schijf kapot is. Kijk hier voor meer informatie: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61003.
Hij wordt wel herkend als hardware door Windows XP (ook als ik ipod in Disk Mode zet herkened hij hem niet)
Dit snap ik niet, hij herkent hem wel, maar niet in disk mode? Je kunt proberen om de iPod te formateren, als die in disk mode is. Daarna weer terugzetten en middels de updater de firmware erop te zetten.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."