1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Je echte basiskaart kun je niet wissen.. Geloof me genoeg geprobeerd, want ik het de amerikaanse versie en zou die graag wisselen met de europeese versie. Het kan wel zijn dat er een paar extra kaarten in hebben gezeten, maar dat moet je kunnen zien in de koppeling met je PC. (kun je opvragen).
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Van www.gps-garmin.nlVraag: Wanneer ik kaarten van de MetroGuide CD in mijn GPS wil laden, krijg ik een waarschuwing dat hetgene wat er vanaf de fabriek is ingeladen, wordt weggegooid. Ben ik dan mijn basiskaart kwijt?
Antwoord: Nee, de basiskaart kan op geen enkele manier gewijzigd of weggegooid worden. Wat hier wordt bedoeld is een database met boeien en lichten die vanaf de fabriek in het vrije geheugen wordt gezet. Deze kunt u echter zo weer van de website van Garmin (www.garmin.com) downloaden.
Op www.garmin.com niets over kunnen vinden vreemd genoeg...
Maar weet je ook hoe ik op kan geven bij het naderen van een waypoint uit een route dat ik naar de volgende wil?
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.