Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-11 17:39

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Sinds kort heb ik de Garmin Etrex Legend en snap er nog niet alles van helaas. Ook kan ik op deze vragen geen antwoord vinden mbv Google.

Ik heb er de Metroguide Europe v7 bij gekregen en nu wil ik wat maps naar mijn apparaat uploaden. Eerst heb ik ze uiteraard geunlocked, dat ging helemal goed, maar als ik ze wil uploaden kan krijg ik de volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://www.juansi.com/temp/garmin.jpg

Betekent dit nou dat de basismap die eropstaat gedelete wordt? Want dat wil ik niet. Aangezien die apparaat maar 8 MB heeft, wil ik graag de standaardmaps erop houden en alleen af en toe een andere gedetailleerdere map bijladen. Wordt de basismap 'vervangen' door deze gedetailleerdere? En zo ja, wat gebeurt er als ik deze gedetailleerdere weer verwijder? Op www.garmin.com kan ik geen bestand vinden (zoals de melding weergeeft) die de basismap er weer op kan zetten (als dit om de basismap gaat dan.

Mijn tweede vraag (nu ik toch al bezig ben) is hoe ik mijn apparaat kan vertellen naar welke waypoint van een route hij moet gaan. Als ik soms bv op een paar 100 meter van mijn waypoint uit mijn route verwijderd ben, ben ik tevreden en wil ik naar de volgende, soms ben ik pas tevreden voordat ik bij 10 m ervanaf ben. Andere keren zelfs bij 500 meter al. Hoe vertel ik dit mijn apparaat?

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Je echte basiskaart kun je niet wissen.. Geloof me genoeg geprobeerd, want ik het de amerikaanse versie en zou die graag wisselen met de europeese versie. Het kan wel zijn dat er een paar extra kaarten in hebben gezeten, maar dat moet je kunnen zien in de koppeling met je PC. (kun je opvragen).

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-11 17:39

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Vraag: Wanneer ik kaarten van de MetroGuide CD in mijn GPS wil laden, krijg ik een waarschuwing dat hetgene wat er vanaf de fabriek is ingeladen, wordt weggegooid. Ben ik dan mijn basiskaart kwijt?

Antwoord: Nee, de basiskaart kan op geen enkele manier gewijzigd of weggegooid worden. Wat hier wordt bedoeld is een database met boeien en lichten die vanaf de fabriek in het vrije geheugen wordt gezet. Deze kunt u echter zo weer van de website van Garmin (www.garmin.com) downloaden.
Van www.gps-garmin.nl

Op www.garmin.com niets over kunnen vinden vreemd genoeg...

Maar weet je ook hoe ik op kan geven bij het naderen van een waypoint uit een route dat ik naar de volgende wil?

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.