Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Servage

Pagina: 1
Acties:
  • 324 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-11 21:51
He

ik heb mijn website bij www.servage.net ondergebracht. Ik heb eigenlijk nooit problemen, maar de laatste 2 dagen kan ik er niet meer opkomen! Op zowel de homepage van servage zelf, als m'n eigen site.

Heeft er iemand mss ergens iets gelezen of gehoord hierover?

thanks!

Verwijderd

Ik zit ook bij Servage en heb dezelfde problemen sinds afgelopen vrijdag.
Kreeg net dit mailtje van ze:
We have been made aware of a routing issue in Europe. This causes slow transfer speeds for approximately 5% of users in United Kingdom, the Netherlands and a small number of users in other European countries.

This is a problem that is not related directly to Servage but is a routing problem on the Internet. We are however working hard with the ISPs to get the issue resolved.

Most of customers and Internet users are not affected by this we just felt that informing you was the right thing to do. No work is required on your part.

Verwijderd

Ik heb ook al een paar dagen dat 't een flink stuk trager is allemaal. Ook die mail gekregen, 't zal wel snel zijn opgelost.

• rob1985
Ik kan niet eens mail ontvangen! Het gaat zo langzaam!!! Minder dan 3 byte per seconde merk in Outlook. Webmail is totaal onbereikbaar, dus ik heb helemaal niks :( Ik hoop dat het een beetje snel kan worden opgelost, het gaat nu namelijk allemaal ERG langzaam!

ik heb inmiddels 1.05kb van m'n mailtjes kunnen ontvangen sinds m'n begin post en nu het is 16.34...

[ Voor 17% gewijzigd door rob1985 op 16-04-2006 16:35 ]

• rob1985
hij doet het nu ineens weer :) Eindelijk mail :D

Verwijderd

Überhaupt moet je voorzichtig zijn met hosten in het buitenland. Nog onwetend over de gegevenswetten zeker.

[ Voor 203% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2016 16:29 ]

• wboard
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-04-2022

wboard

-=<wboard>=-

Servage is een ramp, ze hebben ons nu 2 weken in de kou gezet!!!
We hebben 1,5 jaar bij Servage allerlei databases geplaatst en waren daar altijd tevreden, nu opeens gaat alles fout en niet zo'n klein beetje maar gewoon echt verpest.

Wij balen hier enorm van, vooral omdat ze op de supporttickets reageren (alsof ze het verhaal steeds opnieuw vernemen) en dat het aan ons ligt. :(
- ze halen de uptime niet!
- ze geven geen gehoor (we hebben soms na een dag pas antwoord op een ticket die we ''URGENT'' genoemd hadden. 8)7
- Ze geven de smoes ons te moeten overzetten naar een nieuwere server waar minder accounts op zitten, (dat is gewoon een standaard smoes want in principe moet Servage er gewoon voor zorgen dat de servers niet overvol zitten en langzaam worden. |:(

Mijn advies:
Zoek een NL hoster, bel een paar keer ter controle dat ze opnemen, check de website op wat ze beloven en heb veel vertrouwen dat de hoster dit keer niet alles verpest.

A smooth sea never made a skilled sailor

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-11 15:16

krvabo

MATERIALISE!

Niet om het een of ander, maar het is een budgethost.
Ik denk dat je niet al te slim bezig bent als je bedrijfskritische websites hier host.

Met databases is het sowieso vaker gezeur bij Servage. Bij mij werd eens om de twee dagen de database om zeep geholpen. Het was steeds wel te fixen, maar dan moest je weer een query draaien. Het aanmaken van een nieuwe mysql-database (die dan op een andere server terecht kwam) hielp toen serieus.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Pagina: 1