System Specs: http://specs.tweak.to/13639
euh ik wil mac os x draaien op een windows xp gebaseerde pc
dus niet ! op een intel mac
!
Grz, hankiephankie
dus niet ! op een intel mac
Grz, hankiephankie
System Specs: http://specs.tweak.to/13639
ja dat gaat perfect, maar eigenlijk is het niet legaal. Je kan op warez site(ik ga deze niet geven) een bootable dvd iso downen die je dan kan branden en gewoon installeren. Je moet wel een cpu hebben die tenminste SSE2 ondersteund, met SSE3 is sneller. Dus een Athlon 64 of nieuwer, een pentium 4 of nieuwer, of een pentium M of nieuwer. Het is allesinds een leuke kennismaking met Mac os x als dat je bedoeling is. Je kan een dual boot draaien met xp, ik doe dit via het progje bootit maar mss dat het zonder dit progje gaat wanneer je xp eerst installeert.hankiephankie schreef op zondag 16 april 2006 @ 16:27:
euh ik wil mac os x draaien op een windows xp gebaseerde pc![]()
dus niet ! op een intel mac!
Grz, hankiephankie
EDIT: heb ff je spec gechecked en ik geef het weinig kans dat het op jouw systeem gaat draaien dat je daar hebt staan. Ook moet je weten dat logischerwijs niet véél hardware gesupport wordt. Het beste ben je af met een nieuw intel 915 mobo met p4/P D met onboard graphics of tegenwoordig een nvidia,ati kaart voor ondersteuning van quartz extreme.
Het zou leuk zijn wanneer er een topic geopend zou worden zonder illegale verwijzingen over ervaringen met mac os x op een x86 pc maar deze topics blijven meestal niet lang open.
[ Voor 46% gewijzigd door FragileM64 op 16-04-2006 16:42 ]
Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB
Ik zou je toch echt aanraden van mijn link eens door te nemen. (klik bovenaan op Wiki en Forum)
Ja via die link,de wiki en het forum daar kom je alles te weten wat je nodig hebt. Maar zoals gezegd heeft zen proc geen SSE2 aan boord dus zal hij het niet kunnen proberen.
Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB
Hier is inderdaad genoeg over te vinden mocht je het echt willen, ik denk trouwens dat je een "intel gebaseerde pc" bedoelt een geen "windows xp gebaseerde", bij mijn weten is dat nog geen CPU-architectuur namelijk. Rest mij nog je te verzoeken iets meer aandacht aan je taalgebruik te besteden, dan wordt het een stuk leesbaarder en begrijpen we veel beter wat je bedoelt.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()