Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
oww , en ik kreeg toen ook 1 waarschuwing hiervoor , maar die is dus onterecht .
EDIT: ik wil hiermee geen ruzie baren , so ;
WARN ME WHEN Y GET MAD , OK ?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Mmmmhhokay?Op woensdag 24 januari 2001 18:10 schreef pier het volgende:
oww , en ik kreeg toen ook 1 waarschuwing hiervoor , maar die is dus onterecht .
Ik geloof je wel, heb ik ook een keer gehad, maar ben meteen met ronaz_2 naar LA gegaan om nieuw passwordje te vragen.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Als je het lekker laat rusten is er het minste aan de hand.
ja maar ik wil iig melden dat het een tijdelijke gebruiker was , flikker die user nu maar weg i.p.v een user ban ,
We kunnen een user niet zomaar wegpleuren, die ban blijft dus staan, tenzij je die naam wil hebben in plaats van deze. Dan wordt Pier dus gebanned en krijg je een nieuw wachtwoord voor themaniac.
Bericht hierboven
waarom flikkerren jullie geen users weg dan ? , omdat jullie niet geloven dat themaniack van mij is
, ik had hem dus als reserve , maar die is nu niet meer nodig
Omdat er dan reacties zonder username zijn. Dat staat nogal vaag.
ja , en het is natuurlijk te veel werk om die posts weg te keilen , ic , ok , maar het was dus een tijdelijke user zodat ik actief op GoT kon blijven , ik had hem dus niet als kloon of whatever , ok ?
Okee, wat mij betreft prima. Je gaat dus door met deze user, wat jij wilt.
Bericht hierboven
Pagina: 1