Speakeropstelling

Pagina: 1
Acties:

• Thierryziezo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hallo,

Ik denk er sterk over om een nieuwe speakerset aan te schaffen (Eltax Concept 400). Deze speakers zijn niet aan de muur te bevestigen en daarom ben ik op zoek naar een nieuwe plaats voor m'n speakers.

Op dit plaatje zie je hoe de opstelling er nu uitziet:
http://files.brechtlan.be/nu.jpg

De speakers zijn met muurbeugels opgehangen.

Voor mijn nieuwe set zou ik een plaatsje onder mijn ramen reserveren, zoals je op onderstaande figuur kan zien.
http://files.brechtlan.be/nieuw.jpg

Denken jullie dat dit een goeie plaats is voor de speakers? Zoniet, waar zouden jullie ze plaatsen? Kabels trekken is niet echt een probleem aangezien ik erboven nog de zolder heb waar ik kabels over kan leggen.

Bedankt op voorhand.

[ Voor 3% gewijzigd door Thierryziezo op 16-04-2006 14:19 ]

Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:17

Exirion

Gadgetfetisjist

Je gaat nieuwe speakers kopen en wil weten hoe ze het beste klinken. Dan ga je dat toch gewoon uitproberen? Of zeg ik nou iets heel schokkends...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-02 12:46
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Geluidsbeleving is nog altijd iets subjectiefs.

Een half uurtje slepen met wat speakers, die waarschijnlijk nog geen tien kilogram per stuk wegen, om vervolgens uit te vinden waar jij ze het beste vind klinken, teneinde er zelf de meest bevredigende sound uit te halen en hoogstwaarschijnlijk uren luisterplezier, lijkt me niet teveel moeite.

[ Voor 8% gewijzigd door EsCo op 16-04-2006 14:27 ]

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• RooN
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-12-2025
laat maar :)

[ Voor 70% gewijzigd door RooN op 16-04-2006 14:28 ]

smile an everlasting smile