Hallo,
Ik ben hier al een jaar geleden mee bezig geweest, maar toen had ik mijn probleem opgegeven, want ik kwam er niet uit... Maar ik wil het weer oplossen:
Bij mijn ouders thuis is er een netwerk dat opgebouwd is alsvolgt:
ROUTER------ PC's
------------------- SWITCH ------- PC
(Dus PC's op Router en een switch op de router. Op de switch een PC)
Communicatie vanuit de PC's naar de PC achter de Switch en andersom gaat altijd verschrikkelijk traag, terwijl de switch aangeeft dat de netwerksnelheid gewoon 100MBit is. Als je de PC direct aansluit aan de Router dan gaat het wel op normale snelheid, het ligt dus niet aan de computer, aangezien hetzelfde probleem optreedt met een laptop die je aan de switch aansluit. Alle bekabeling is CAT5E. Het weglaten van de switch is geen oplossing.
Het gaat hier om een Unex NextSwitch SD050s.
Wie weet de oplossing?
Ik ben hier al een jaar geleden mee bezig geweest, maar toen had ik mijn probleem opgegeven, want ik kwam er niet uit... Maar ik wil het weer oplossen:
Bij mijn ouders thuis is er een netwerk dat opgebouwd is alsvolgt:
ROUTER------ PC's
------------------- SWITCH ------- PC
(Dus PC's op Router en een switch op de router. Op de switch een PC)
Communicatie vanuit de PC's naar de PC achter de Switch en andersom gaat altijd verschrikkelijk traag, terwijl de switch aangeeft dat de netwerksnelheid gewoon 100MBit is. Als je de PC direct aansluit aan de Router dan gaat het wel op normale snelheid, het ligt dus niet aan de computer, aangezien hetzelfde probleem optreedt met een laptop die je aan de switch aansluit. Alle bekabeling is CAT5E. Het weglaten van de switch is geen oplossing.
Het gaat hier om een Unex NextSwitch SD050s.
Wie weet de oplossing?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2006 14:17 . Reden: verduidelijking ]