source dedicated server

Pagina: 1
Acties:

• eatualive
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-07-2024
ik wil graag een kleine thuis server opzetten voor cs source.
Ik heb de volgende problemen.
Ik heb 1 geldige serial en ik wil graag cs source alleen tegen me broertjes spelen en vind het dus omzin om 3x een half life te kopen. Weet iemand hier een oplossing voor?

Ik vraag niet om een crack ik vraag om een LEGALE oplossing voor alleen LAN net werk GEEN internet.

Mijn 2de vraag is wat ik nodig heb om zo`n server te runnen?
Ik heb mijn hoofd computer waar ik steam en cs source op heb staan en daar wil ik ook de server draaien EN ik wil er ook zelf op kunnen spelen als hij op deze computer draait.
wat heb ik nodig? welke software?

BIj 1.6 was het me ooit wel geluktomdat je dat via steam kon downloaden en deze voor source niet.

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:44
Kan me niet voorstellen dat hier een legale oplossing voor is; je betaald immers voor en licentie op 't spel voor één pc. (Wellicht is Hamachi + LAN-game een optie, weet niet op CS:S die optie bied)

Met je tweede vraag kan ik je helaas niet helpen.

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Op vraag 1 weet ik het antwoord niet, online kunnen in ieder geval niet twee spelers met één steam ID tegelijk spelen, hoe dit op lan is weet ik niet.
( ik kan het zometeen wel even testen maar mijn andere computer is bezet)

Je 2e vraag. Je kunt in steam onder het kopje "tools" source dedicated server installeren.
Dan stel je het in, en heb je je dedicated server runnen. Je kunt dan ook op die computer gewoon het spel spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Jaeger op 16-04-2006 13:43 ]

• Moffin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-12 10:32
Je hebt geluk je hebt voor source voor het hosten geen key nodig, dus je moet het gewoon 2 keer kopen .

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

• eatualive
aaah nou heb ik source dedicated server.
Volgens mijnn hadden ze die een tijdje geleden nog neit maar goed dat is me gelukt en het confugireren lukt me denk ook wel.

Weet iemand een goede admin mod voor beheer va nserver onder spelen of zeggen jullie dat het zo beter werkt?

Als iemand een oplossing weet voor meerder clients voor lan laat me het aub horen.

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Je kunt gewoon tegen elkaar LANnen in elke Source-based multiplayer spel, alleen bij het connecten moet iedereen weer het wachtwoord opnieuw invoeren voor hetzelfde Steam-account. Ik spreek uit ervaring :)

• eatualive
maak ok er kan dus maar 1 persoon met die serial op de dedicated server

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Als admin mod zou ik de mani admin plugin downloaden.
http://www.mani-admin-plugin.com/forums/portal.php
Pagina: 1