Toon posts:

Problemen/ geen verbinding win 98 naar w2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben thuis een netwerk met daarin drie computers met win98 en een computer met win98 en win2000
Het is niet mogelijk om van een win98 op de shares van de win2000 te komen, andersom lukt wel.
We krijgen "voer wachtwoord in"te zien. maar er zijn helemaal geen wachtwoorden gedefinieerd
Weet iemand waar dit aan ligt??

bij voorbaat dank

Heb je bier in je kruis gemorst of ben je zo blij om mij weer te zien

}:O

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Ehm.. win2000 heb ik nog nooit gedraaid, maar bij Win NT moet je in elk geval het Guest/Gast acount enablen. Staat daar standaard disabled. Wellicht is het bij win2000 ook zoiets.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 18:37

yGiDoRp

Sawasdee

Doe eens een search.....

Maar zet je guest account ff aan in je Win2K.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Verwijderd

Heb je al een share aangemaakt :? (dus niet de standaard share C$) maar een nieuwe, op deze kan je dan machtigingen per gebruiker of groep aanmaken. 8-)
Veel success

Didier2000

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Je moet eerst zorgen dat je de gebruikersnaam op w98 toegang heeft tot w2k.

Dus: in w2k die gebruiker aanmaken dus.
Dan via w98 "inloggen" Als ie vraag om password, geef je gewoon de password die je in w2k had gegeven.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Om direct toegang te kunnen krijgen moet je op de w2000 dezelfde gebruiker aanmaken als op je 98 bakkie... en ook hetzelfde wachtoord natuurlijk, anders blijft die met de vraag om je wachtwoord komen.

suc6
Pagina: 1