Sinds een week draait mijn mailserver (Kerio) perfect van / naar binnen met een DynDNS adres. Van de week een .NL domein geregistreerd bij TransIP.
In Kerio nieuw domain aangemaakt & account gemaakt. Via dat nieuwe domein (noem het even mijnadres.nl) kan ik perfect mails verzenden en ze komen dan ook keurig aan als test@mijnadres.nl. Alleen er komt geen mail binnen als ik vanaf GMail, Hotmail etc. een mail stuur naar dat nieuwe test@mijnadres.nl.

Acheter 20 mailrelay.planet.nl. staat ook een punt. Als ik die punt weghaal en op ok druk, dan voegt hij hem meteen weer toe. Neem aan dat dat klopt? (Mijn ip-adres is hier even aangepast als 111.111.111.111)
Oja, dit krijg ik dus terug (na een tijdje) van het Mail Delivery Subsystem
Alvast bedankt,
In Kerio nieuw domain aangemaakt & account gemaakt. Via dat nieuwe domein (noem het even mijnadres.nl) kan ik perfect mails verzenden en ze komen dan ook keurig aan als test@mijnadres.nl. Alleen er komt geen mail binnen als ik vanaf GMail, Hotmail etc. een mail stuur naar dat nieuwe test@mijnadres.nl.

Acheter 20 mailrelay.planet.nl. staat ook een punt. Als ik die punt weghaal en op ok druk, dan voegt hij hem meteen weer toe. Neem aan dat dat klopt? (Mijn ip-adres is hier even aangepast als 111.111.111.111)
Oja, dit krijg ik dus terug (na een tijdje) van het Mail Delivery Subsystem
Ik heb (volgens mij) de settings zo precies goed overgenomen van de HetNet / Planet help pagina. Toch denk ik dat ik toch iets fout doet, maar wat?The original message was received at Sat, 15 Apr 2006 21:46:10 +0200 from nproxy.gmail.com [64.233.182.187]
----- The following addresses had permanent fatal errors ----- <test@mijnadres.nl>
----- Transcript of session follows ----- 550 5.1.2 <test@mijnadres.nl>... Host unknown (Name server: smtp.mijnadres.nl.mijnadres.nl.: host not found)
Alvast bedankt,
[ Voor 5% gewijzigd door Westereen op 16-04-2006 12:18 ]