Ik zit met een klein probleem. Als ik iets download, dan verzend ik nog meer pakketten dan dat ik ontving (3:2). Nadat ik nieuwe nForce4 Netwerk drivers had geïnstalleerd is de verhouding verzend:ontvang ongeveer 2:3. Al een stuk beter dus, maar als ik dan even op een andere PC zie, dan staat daar bij het downloaden maar iets van 1000 verzonden, en een tig miljoen ontvangen pakketten. Ik zit na een bestand van een 200MB al op iets van 200000 verzonden en 300000 ontvangen packets. Nou zou dit op zich niet zo'n probleem zijn, maar het netwerk wordt er behoorlijk langzaam van. Ik heb nu de laatste drivers van nVidia (5350) geïnstalleerd, en het is dus iets beter geworden, maar het zou nog een heel stuk beter moeten zijn.
Ik heb hier nog even wat eigenschappen van de onboard LAN port neergezet, misschien dat iemand er wat aan heeft (Ik weet namelijk bij bijna alles niet waar het voor dient).

Of ik nou via HTTP of FTP download, het maakt allemaal niks uit.
Heeft iemand een idee om de verzonden pakketten lager te krijgen? En verder vraag ik me af waarom ik ook maar zo weinig packets binnen krijg, terwijl bij alles PC's die ik even getest heb, het wel in de miljoenen loopt.
Ik heb hier nog even wat eigenschappen van de onboard LAN port neergezet, misschien dat iemand er wat aan heeft (Ik weet namelijk bij bijna alles niet waar het voor dient).

Of ik nou via HTTP of FTP download, het maakt allemaal niks uit.
Heeft iemand een idee om de verzonden pakketten lager te krijgen? En verder vraag ik me af waarom ik ook maar zo weinig packets binnen krijg, terwijl bij alles PC's die ik even getest heb, het wel in de miljoenen loopt.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May